השכרת ציוד לבר מצווה

על מנת לספק לכם ציוד לבר מצווה שיתאים למתווה החגיגה שאתם מתכננים ליצוק, חשוב לשתף את החברה להשכרת הציוד במתווה האירוע שלכם. היא תכין לכם רשימת ציוד נדרשת. אם הנכם מארגני אירועים חדשים – מוטב לעקוב אחר המלצות החברה ולהשכיר את כל הציוד שהיא ממליצה. גם אם אתם וותיקים בארגון אירועים, אך הבר מצווה ספציפית הוא האירוע הראשון מסוגו שאתם מארגנים מומלץ להיות קשובים – שכן הפקה עסקית, הופעה פרטית וכד' אינם דומים להפקת בר מצווה בה אתם בעלי האירוע, ואינכם מספקים באותו אירוע שירות לאדם אחר, מה ששם אתכם בכובע עם הרבה יותר אחריות והרבה יותר מורכבות.

ביצוע ההשכרה שלב אחר שלב

בשלב הראשון מומלץ, כאמור, לסור למשרדי החברה ולספק נתונים על מיקום האירוע, מה יש באותו מיקום, וכמה יחידות מכל ציוד. יש לספק נתונים על כמות המוזמנים שלכם. בעקבות כך, החברה תמליץ לכם על פריטי ציוד משלים ופריטי השכרה חדשים למהדרים שבלעדיהם לא ניתן לכונן את האירוע. לדוגמה, בטווח החודשים מאי-ספטמבר מאד לא מומלץ לצאת לאירוע בשטח בלי מאווררי מתכת ומזגני-שטח מחוברים לגנרטור, ובוודאי שלא מומלץ לצאת אליו בלי פתרון הצללה. אם האירוע מתקיים באולם ללא חברת הפקות: אתם מבצעים את ההפקה, מאד לא מומלץ לצאת לאירוע עם כלי מטבח חסרים, כלי הגשה בלתי מספקים וכד'. חברת השכרת ציוד לבר מצווה מתפקדת ממש כמו ספק הציוד שלכם לכל דבר ועניין, מה שאומר שהיא חייבת לדעת כמה שיותר נתונים על ממצאי המקום ועל חגיגת הבר מצווה שלכם על מנת לספק את ההשלמות הנדרשות.

מובטח ציוד בוטיק חסר פשרות

בכל הרבדים – מציוד מטבח ועד ציוד תפאורה, מציוד הגברה ועד תאורה וריהוט – מובטח ציוד חסר פשרות, נוח, קל לשימוש, ואינו מצריך, ברובו ידיים של מומחים בהפעלה. הציוד גם עמיד, גם שמיש וגם קל ליישום תהליכים, מה שהופך את ההשכרה מאתנו לאטרקטיבית במיוחד.

מובטחות הדרכות על כל רבדי הציוד

אנו מספקים הדרכות על ציוד מושכר לבר מצווה מכל הסוגים – מהגברה ועד תאורה, כלה בריהוט וציוד מטבח. כתוצאה מכך, גם ציוד מורכב שבדרך כלל תפעולו דורש מיומנות – ניתן ליישום על ידי המארגנים. אנו באינגו השכרת ציוד לאירועים נשמח לעמוד לשירותכם עם מבחר עשיר של ציוד לאירועים להשכרה – כסאות, אוהלים, שולחנות ועוד. צרו קשר עם צוות אינגו לפרטים נוספים.

השארת תגובה