השכרת כלי הגשה לאירוע

כלי ההגשה לאירוע שלכם אינו נושא שצריך להקטין בו ראש: נהפוך הוא. דווקא נושא זה שנראה לרבים מכם פעוט, וקל להשגה דורש לא מעט ידע. אם אתם כבר התנסיתם בארגון אירוע בהפקה עצמאית, ודאי חשתם זאת על בשרכם, ואם לא – קבלו מאתנו מעט טיפים ועצות שיחסכו לכם המון מקורות לטעויות.

בדקו איך נראים הכלים

הצרכן הישראלי כיום אינו מקל ראש בכלים שמוגשים לו לשולחן. מי מכם ששירת בצבא – ודאי זוכר את הקומקומים והכוסות מפלסטיק שהיה צריך ממש לשכנע את החיילים שזה שטוף טוב, למרות שמחזוריות השימוש בהם הקשתה לא מעט פעמים את האישוש לכך. כאשר אתם מארגנים אירועים רשמיים משלכם – אין תירוצים. הנחת העבודה של האורח שלכם היא שאצלכם זה הכי הכי, ולא כמו במוסד המשרת אלפי ועשרות אלפי בני אדם. לכן, אם האורח יראה צלחת או מזלג/סכין מלוכלכים, וקל וחומר – כוס שתייה מלוכלכת לפני המזיגה זה עלול ממש לעלות לכם בתדמית. לכן, לעולם אל תסיימו שיחה עם ספקי כלי הגשה ב- "נא לשלוח לי Xיחידות" מבלי שסרתם בעצמכם לחברה וראיתם שהכלים נקיים מעל ומעבר, ונראים טוב בעין. גם מרכזי שולחן יכולים לקשט באופן מופלא את שולחן האורחים, לכן אנו באינגו השכרת ציוד לאירועים מציעים לכם מרכזי שולחן להשכרה לערב האירוע.

הזמינו לפחות שליש מכמות הכלים בספיר

צלחת שנשברה על ידי לקוח/אורח מבולבל, ילד של אורח שהשתולל ושבר כלי הגשה מסוים – לדברים האלה כדאי מאד שיהיה לכם מענה. לכן, מוטב לשכור כמות שגדולה לפחות בשליש מהכמות הדרושה מספרית לאורחים שהזמנתם. כך, שום תסריט בלתי מתוכנן שכזה לא יוכל להפתיע אתכם.

מומלץ להזמין יחד עם כלי ההגשה גם כיסויים לרווחת האורחים

במגשים בעיקר מדובר בצורך של ממש. הלקוח או הסועד מאד אוהבים לראות שמעל למגש שלהם יש בד או נייר חד פעמי עם לוגו העסק שלכם, או לוגו אחר שתראו לנכון לשים. לשם כך, אמנם צריך לעשות "שעורי בית" וללכת לבית דפוס, אבל גם אם לא הלכתם אליו, ניתן להזמין מאתנו את הכיסויים הללו בעיצוב ברירת מחדל: צבעוני, יפה, עושה את העבודה וגם מקטין משמעותית את הסיכוי שהמגשים יתלכלכו.

לפרטים על השכרת כלי הגשה לאירוע אנא צרו קשר עם חברת השכרת ציוד ההגשה!

השארת תגובה