השכרת ציוד ליום העצמאות

ביום העצמאות – יש המון מקום להשכרת ציוד לכל הרמות, בין אם אתם משפחה בודדות שחוגגת באירוע עם גריל מושכר, ובין אם אתם אנשי הרכש מהעירייה או מהמועצה הזקוקים להשלמות ציוד. לכן, אם לראשונה החלטתם לשנות את האופן בו אתם חוגגים, או שבכלל – אתם חדשים בענף חגיגות ימי העצמאות, מוטב להיוועץ עם המומחים להם יש את הציוד הנדרש והידע ההכרחי לחגיגה סוחפת ובלתי נשכחת.
 
אינגו אירועים – משכירים ציוד בזול ומספקים עצות בוטיק לארגון האירוע!
 
באינגו אירועים תוכלו להגיע לכל הציוד המתקדם ביותר, ולהתבסס על עצות משמעותיות שיסבו לכם אושר רב. כך, למשל אם אתם חוגגים מנגל ואתם יודעים כמה אנשים תהיו ומה מידת המיומנות שלכם או של מפעיל הגריל שלכם, אנו נוכל לספק בדיוק את האביזר הדרוש, אשר גם יהיה בגודל המתאים למספר האורחים וגם יתבסס על הפעלה קלה למארגן. ככל שההפעלה קלה פחות – המשמעות היא שיש באביזר פונקציות רבות יותר, ואת הדגמים הללו אנו שומרים למנגליסטים המקצועיים והמנוסים. גם בתחומים אחרים כמו הארת מתחמים והגברתם אנו מנגישים את מיטב הטיפים. שווה לעצור ולהתייעץ עמנו.
 
כשאתם מתייעצים אתנו, כבר ביום הזיכרון שלפני החגיגות תדעו בדיוק מה לעשות!
 
עצות מאתנו הן כל כך קלות ופשוטות שגם בעודכם יושבים מול הטלוויזיה וצופים בסדר היום שלפני החגיגות, ברגע החגיגה תדעו בדיוק מה לעשות על מנת שאירוע הבוטיק ייצא לפועל ברמה אופטימלית שתסב לכם כייף גדול. כשאתם שוכרים ציוד מחברת INGOאתם זוכים לכל האתנן – שזה אומר ציוד מתקדם, הדרכות ממוקדות וכל דבר אחר שיסייע לכם להצליח בהפקה שלכם.
 
אינגו – כשמומחים לכל סוגי האירועים מעורבים – האירוע מתקתק!
 
עובדה זו נכונה לכל רובד באוכלוסייה: חברות הפקות, מועצות ופרטיים כאחת/ד. המומחיות של אינגו מתבטאת גם בציוד שיש במחסנים הלכה למעשה, וגם בעצות שתקבלו במעמד ההשכרה. אנו חווינו כבר לא מעט אירועים וכעת התור שלנו לשמח אחרים ולספק להם מה שהם צריכים כדי שהאירוע ינצוץ, יבריק וישמח כל לבב אנוש! פנו אלינו ויום העצמאות יהיה בלתי נשכח!
 
להשכרת ציוד ליום העצמאות ניתן לפנות לחברת אינגו השכרת ציוד הן בנושא השכרות והן בייעוץ מעשי!

 

השארת תגובה