חופה 2

השכרת ציוד לחתונות

גם אם נדמה לכם שסיימתם להפיק מה שצריך לבני הזוג שלכם, שהם לקוחותיכם כחברת הפקות, עצרו לרגע וחשבו מה בכל זאת חסר ומה תוכלו לעשות על מנת להשביח עוד יותר את חתונתם, וגם על הדרך לתקן טעויות שלא חשבתם עליהם קודם. עצרו וחשבו האם הרהיטים שלכם מספיקים לחגיגת האירוע, האם ציוד ההגברה והגנרטורים יספקו את הסחורה, והאם רכיבי התאורה והתפאורה זקוקים למתיחת פנים רצינית לפני צאת האירוע אל הפועל.
 
כשאתם מתייעצים אתנו, אתם מקבלים את סט ההדרכה המלא שישלים לכם את כל החסר
 
ברור לנו שעשיתם מאמץ עילאי להביא לבני הזוג שאתם מטפלים בהם חתונת בוטיק חסרת פשרות, אך לעתים גם הטובים טועים. לכן, על מנת לחסן את האירוע מטעויות, פנו אלינו. כחברת השכרת ציוד וותיקה, אנו נדע בדיוק מה לשאול אתכם כדי לוודא שארגנתם כחברת הפקות – לבני הזוג המאורסים. אנו נוודא שכל פרט ופרט מסודר מבחינה לוגיסטית וארגונית, ושהציוד שלכם מספיק להפעיל אירוע בסדר הגודל אשר תכננתם. במידה ומשהו לא יעבוד, אנחנו כאן כדי לעזור לכם:
 
·         נספק מערכת הגברה כבירה שתושמע בכל מקום באולם.
 
·         נספק גנרטורים להרחבת חיבורי החשמל שלכם.
 
·         נספק כלי אוכל מכל הסוגים כולל כלי הגשה וסכו"ם.
 
·         נספק כל ציוד אחר שלדעתנו רק בעזרתו תוכלו לצלוח את האירוע ולהסב הנאה ללקוחות.
 
חתונה אינה חגיגה עם המשפחה: זה אירוע המבטא את הרגע הגדול ביותר של לקוחותיכם!
 
לכן, כאשר אתם מרימים לבני הזוג ששילמו לכם ממיטב כספם – חתונה, התייעצות עם חברה וותיקה מכם שכעת משכירה ציוד אינה מעשה מותרות אלא כלי הכרחי להצלחת האירוע. בנושא כמו הפקת חתונות הפז"ם והוותק מדברים, ולכן במיוחד אם אתם חדשים בענף, וזה אירוע בודד מבחינתכם, קחו אותנו כמלווים שלכם, על מנת שנוודא שיש לכם הכל מהכל כדי שגם בני הזוג וגם הסועדים שהזמינו יקבלו כל מה שהם צריכים: ממערכת הגברה שהם יוכלו לשמוע ועד לןגיסטיקה מספקת בכל רובד!
 
אינגו – לא זזים להפקת חתונה בלי להתייעץ אתנו!
 
כשאתם מתייעצים עם אינגו לפני הפקת החתונה והוצאתה אל הפועל, אנו מוודאים שכל הציוד נגיש לכם, ומה שחסר יושכר במחירים מיוחדים למפיקים. אנו נספק עצות בכל נושא שתזדקקו לו ובכך נוודא הרמת אירוע חזקה, כבירה ובלתי נשכחת!
 
פנו אלינו למידע נוסף על השכרת ציוד לחתונות!

 

השארת תגובה