שולחנות ארוכים מעץ

השכרת ציוד לחג פסח

נתקעתם בלי קערת סדר שולחנית? מפת שולחן לבנה חסרה להשלמת ההכנות? זקוקים לשולחן סדר יותר גדול, משובח ומעל לכל – כשר לפסח? את כל אלו אנו משכירים לכל עורכי סדר הפסח שהתעניינו בשירותנו. המוצרים שלנו איכותיים, שמורים ומסופקים כמו חדשים, ולכן אם חסר לכם ציוד ומדובר רק בהשכרתו, פנו ל- INGO, שם תוכלו להתוודות לפריטים יוקרתיים במיוחד שישמחו את לבבכם ויעשירו את חגיגת הפסח שלכם עד מאד!
  
כל הציוד מוגש כמו חדש
 
כל חבילת הציוד לפסח שפורטה מעלה תוחזקה על ידינו ותוגש לכם במצב ממש כמו חדש, על אף שבציוד השתמשו חוגגים קודמים זה מכבר. לכן, אתם מרוויחים ציוד שגם מחיר ההשכרה שלו זול ממחירי השכרה של אותו ציוד במקומות אחרים, משום שאצלנו אין הכוונה לציוד חד פעמי אלא רב פעמי, שכבר היה בטיפולם של לקוחות אחרים. בשל עבודות סניטציה מתקדמות לכל כלי וכלי, הפריטים ייראו ממש כמו חדשים ובמחיר השכרה נמוך לכל דעה!
 
אם זה הסדר הראשון שאתם מארגנים, נוודא שלא תיוותרו EMPTY HANDED
 
במילים אחרות, נוודא שיהיה לכם מענה לכל צורך בחגיגת הסדר שלכם, וזה אומר: קעריות פסח כשרות, מפות ומפיות לפסח, שולחנות, כסאות לפי מוזמנים, ועוד. אנו נספק את סל המוצרים המלא לחגיגת הפסח שלכם, כך שבכל שלב בקריאת ההגדה או בשעת האכילה – יהיה לכם כל המענה הדרוש גם לעצמכם וגם עבור האורחים שלכם.
 
INGO– כשהמציאות עולה על כל דמיון עם ציוד השכרת אירועים מפנק ונוח!
 
כשאתם שוכרים ציוד אירועים מחברה כמו אינגו, אתם זוכים לכל האתנן האפשרי גם משום הניקיון של הציוד הדרוש להיגיינה אופטימלית, וגם בשל איכויות הציוד האחרות המספקות לו את כל הפינוקים עבורכם כשוכרים. המחירים בהם אנו מתמחרים את השירות אינם גבוהים ומאפשרים גם למעטי יכולת לחגוג סדר פסח בהצלחה ובכבוד רב. אם תפנו אלינו, תזכו גם להכוונה והדרכה וגם להשכרת ציוד בדיוק כפי שאתם צריכים ב- דל"ת אמותיכם: ציוד כמו חדש, נקי, מטופח ונוח לשימוש!
 
פנו לחברת אינגו השכרת ציוד למימוש חלום, על בסיסו תשכירו ציוד בוטיק לחג הפסח!
השארת תגובה