השכרת ציוד לאירועים משפחתיים קטנים

מסיבת הגיוס של הבן? מסיבת השחרור של אחיו? יום הולדת להורים? חגיגה משותפת לסבים ולסבתות? עבור כל אלו, תוכלו להשכיר מאתנו ציוד ישירות ללא הפקה, ולהביא לבית או למתחם הקטן שלכם את האירוע הטוב ביותר שהצלחתם להרים בכוחות עצמכם! כשאתם פונים אלינו אתם יכולים להשכיר את הפריטים הבאים.

כסאות

כסאות אירועים מכל הסוגים, כולם עמידים, דקורטיביים ויפים, ומותאמים לתנאי השטח בהם מתקיים האירוע. הכסאות יושכרו על בסיס כמות האורחים הצפויים להגיע לאירוע. כסאות באירוע ניתן לסדר בשורות כמו בהופעה, או סביב שולחנות כמו בחדרי אוכל.

השכרת שולחנות

במידה והאירוע הוא אירוע ארוחה, תצטרכו להשכיר גם שולחנות. במידה וכך יהיה, אנו נתאים לכם שולחנות המתאימים לכסאות הן בגובה והן בעיצוב. אנו נשכיר שולחנות איכותיים ופונקציונליים לאירוע שלכם, המתאימים להושבת כמות האורחים אשר צפויה לפקוד את האירוע הבא עליכם לטובה.

השכרת ציוד תאורה

השכרת עמודי תאורה נמוכים לאירועים קטנים, השכרת מעט נורות לד להצבה מעל לראשיכם באירוע, השכרת פנלים מוארים, ועוד מגוון אביזרי תאורה לחצר ולבית. אנו נשכיר עבורכם אביזרי תאורה מומלצים גם על פי סוג האירוע. כך, למשל תאורה לחינה איננה כמו תאורה ליום הולדת או לאירוע עסקי. אנו נדע להתאים בדיוק את התאורה המתאימה לאירוע הן מבחינת תנאי השטח והן מבחינת עיצובו של האירוע.

השכרת בימות

השכרת בימות להופעה ובילוי. אנו ממליצים לבחור אתה הבימות ביחס לממדי השטח הצפויים, ולא להקל ראש בבחירתן. המון פעמים לקוחות אמרו לנו "תארוז לי את זה" והסתבר להם שההתאמה הייתה רק למראית עין. לכן, מעולם לא ביצענו עסקאות בסגנון שכזה, אלא שאלנו את הלקוחות אם הם מדדו את השטח במקום האירוע, והפצרנו בהם לעשות זאת אם לא מדדו. לכן, תמיד כשהשכרנו במות – הן היו רק כאלו שמתאימות להצבה בשטח המיוחל.

אינגו השכרת ציוד לאירועים משפחתיים קטנים!

אינגו הנה חברת בוטיק להשכרת ציוד לאירועים קטנים. החברה מתמחה בהשכרת כסאות, שולחנות, ציוד תאורה, ציוד לבימות, כולל הבימות עצמן, ועוד. פנו אלינו והתחדשו בציוד מפנק לאירוע הבא שלכם.

ניתן לפנות לחברת אינגו השכרת ציוד דרך האתר וליצור קשר לקראת השכרת ציוד לאירוע הקרוב!

השארת תגובה