השכרת ציוד לאירועי חברה

מעוניינים להקים אירועי חברה מיוחדים? בין אם תפנו לחברת הפקות או תקיימו אירוע בבנייה עצמית, ניתן ליהנות מהשכרת ציוד בוטיק במחיר זול, ובתנאים מעולים! אנו משכירים את כל ציוד האירועים הנחוץ לקיום ערבי חברה – מריהוט ועד אלקטרוניקה, מתאורה ועד עזרי תפאורה. אצלנו תוכלו ליהנות מכל סוגי הציוד להשבחת האירוע ולהפיכת מיקומו לאחד היפים והאטרקטיביים שבניתם בכל אירוע שהוא.

פרחים ומדפי נוי

אדניות, מדפים לאחסון פרחים, חללי אחסון מעץ, ועוד מגוון רכיבי תפאורה על בסיס פרחים. אצלנו – תוכלו להעשיר את האירוע בשלל צבעים. עיצוב באמצעות חביות בסגנון המערב הפרוע ניתן אף הוא להגשמה, באמצעות חביות בוטיק בסגנון ה- WEST END.

אלקטרוניקה ותאורה

פנסי תאורה לתלייה במרכז האירוע ובצדיו, עמודי תאורה, נורות לד, ועוד מגוון אמצעי תאורה להעשרת האירוע. מתאים במיוחד לאירועי ערב ולילה, או לאירועים במבנים להם נדרש עיצוב מחדש באמצעות תאורה. האלקטרוניקה והתאורה שלנו יכולים להיות גם מותאמים על ידי יועץ הפקות, תוך קבלת הנחיות ממנו אלו פריטים לרכוש. מומלץ שיגבה את המידע בכמויות על מנת שתדעו כמה פנסים ועמודי תאורה להזמין מכל סוג.

בימות לאירועים

השכרת בימות לכל סוגי האירועים: בימות מופיעים, בימות לריקודים, ועוד. הבימות שלנו מושכרות ומותקנות במתחם האירוע, וניתן להתאימן אליו באמצעות מידות האולם או מתחם האירוע. כמובן שמדידה זו היא צעד נדרש, על מנת שלא תשכירו במה שלא מתאימה למרחב שלכם: אל תגידו "יהיה בסדר" על סמך מראה עיניים. במקום זאת, מדדו את השטח להצבת הבמה על מנת שנוכל לספק לכם רק מוצר שמתאים.

אינגו השכרת ציוד לאירועי חברה

אנו משכירים ציוד לכל סוגי אירועי החברה, החל מאירועי בוטיק ממועטי משתתפים ועד לאירועים ענקיים עם משתתפים רבים. אנו מתמחים בשיווק רהיטים, אביזרי עיטור לאירוע, ואביזרים אלקטרוניים ובימות הופעה. באינגו תוכלו לקבל את כל הציוד הנחוץ לכם ביעילות ובקלות, במחירים אטרקטיביים, ועל בסיס תנאי שירות מעולים לכל לקוח ולקוחה. צרו עמנו קשר והתחילו ליהנות מציוד איכותי, ובמחירים חסרי תקדים שנדיר למצוא כיום.

פנו אלינו להשכרת ציוד לאירועי חברה מכל הסוגים: תאורה, ריהוט, אביזרי נוי ובימות אירועים!

השארת תגובה