5 טיפים להשכרת ציוד לאירועים

אם גם אתם מחפשים לקנות ציוד לאירועי שישי בצהריים, להלן כל ההמלצות החמות ביותר. ככלל, אנו לא ממליצים לקנות אלא אם כן זהו המקצוע שלכם. במידה ואתם מארגנים אירוע חד פעמי, מוטב לשכור את הציוד כי אז אתם לא באמת זקוקים לעמודי תאורה, מוניטורים, כרטיסי קול וספוטלייטים שיהיו זרוקים בבית שלכם ואפילו לא במחסן שלכם לאחר האירוע. על פי רוב ההשכרה מתבצעת כי איש מקצוע אחר אותו שכרתם בשביל הציוד הזה ביקש שתשכירו אותו על מנת שהוא יוכל לספק לכם את העבודה. לכן, כאשר אתם עובדים עם כמה אנשי מקצוע כאלו, מוטב לפנות לחנות אחת שמבצעת את כל השכרות הציוד על מנת שלא תגרעו זמן לעצמכם. בכתובת אחת תמצאו כל מה שאתם צריכים ובאיכות חסרת פשרות, שאלו את ספקי השירות שלכם!

ציוד הגברה מתקדם

ציוד הגברה מתקדם מאד הכולל מוניטורים, די איי, כרטיסי קול ועוד מגוון רחב של אסופת ציוד אלקטרונית מתקדמת ביותר. הציוד שלנו מאפשר לכל אחד שעובד עם מוזיקאי, מעבד, איש סאונד, די ג'יי, וכד' את הציוד הטוב ביותר והיעיל ביותר לשימוש.

ציוד צילום כולל צילום בחשכה

ציוד צילום אשר נדיר למצוא גם בענקיות הצילום: מניפות תאורה, עדשות למצלמות מקצועיות, מצלמות עם מערך תאורה פנימי לצילום בחסות החשכה, ועוד. ציוד הצילום שלנו מותאם אישית לכל צרכן, ואנו עובדים גם עם הצלם והתאורן שלכם באופן ישיר.

ציוד תאורה מתקדם

בהמשך לציוד הצילום, תצטרכו גם ציוד תאורה ולכן העמדנו לרשותכם עמודי תאורה מהמתקדמים ביותר המשמשים הן לדיסקוטקים והן לצילום, הן לאולמות אירועים והן להסרטת וידאו. אנו מחזיקים בכל עמודי ופנסי התאורה. אם מומחה התאורה שלכם שלח אתכם לאתר דגמים של עמודי תאורה, אצנו לבטח תמצאו כל מה שחיפשתם עד כה ללא הצלחה.

רהיטים לאירועים

רהיטים בהתאמה אישית לכל אירוע: כסאות, שולחנות, כסאות ושולחנות מפלסטיק, עגלות שירות, ועוד. הציוד מושכר בהתאמה לכל אירוע. ניתן להשכיר גם בבודדים. תנאי השכרה נוחים. סיוע בהתאמת הרהיטים לקראת האירוע הנכסף.

לפרטים על השכרת ציוד לאירוע י שיש בצהריים פנו אלינו וזכו למגוון של הטבות בתחום!

השארת תגובה