2-(4)

כל המידע על כסאות בר להשכרה

כסאות בר להשכרה היוו מאז ומעולם מושא חיפוש לא פשוט. חלקנו מעדיפים לגשת לחנות השכרת רהיטים, וחלקנו עושים את שראוי לעשות ומבצעים את ההשכרה בחנות השכרת ציוד מקצועית לאירועים. מדוע זו הבחירה המועדפת, ומה אתם מקבלים במסגרת ההשכרה שלכם אצלה?

כסאות בר מותאמים אישית

מבחר גדול של כסאות בר מכל הסוגים. הכסאות, אשר מבוססים על עיצובים שונים עשויים ממגוון חומרי ייצור – עץ מלא, פלסטיק ואלומיניום, ועוד. מומלץ לבחור את כסאות הבר בהתאם למתכונת שתלמדו בשורות שלפניכם, ובכך תוכלו להבטיח לעצמכם הסדרי ישיבה מותאמים לאירוע אותו אתם יוזמים.

בחירת עיצוב כסא הבר

עיצובו של כסא הבר מאד חשוב בשביל להכריע כיצד ייראה הריהוט באירוע שלכם. ניתן לבחור בכסא בר מסתובב או עם רגל נייחת, מעץ או מפלסטיק ופרזול אלומיניום, ועוד. ישנם גם כסאות בר רפידה עם אלומיניום מתחת. בנוסף לבחירת הדגם, חשוב לבחור את הצבע של כסאות הבר ולהבטיח שהוא מתאים לחלל של האירוע שלכם.

בחירת כמויות כסאות הבא

מומלץ להקדיש כסאות בר בכמות מצומצמת בהשוואה לכמות כסאות השולחן או התקני ישיבה נמוכים אחרים. ברוב האירועים, כסאות בר נשמרים לבודדים שיגיעו לבד או עם מעט אורחים בלווייתם. רוב המשתתפים באירוע, שיגיעו בקבוצות גדולות, צפויים מראש שלא להשתמש בכלל בכסאות בר. לכן, אם יש לכם מידע מי עומד להגיע 1-2 איש, ואת כמותם, זה יכול להיות אינדיקציה טובה לכמות כסאות הבר שאתם צריכים.

נתונים טכניים של כסאות בר

בחירת הנתונים הטכניים שלהם מאד חשובה בשביל לדעת מה עליכם להכניס לבר שלכם. אם מדובר באירוע ישיבה סטנדרטי, כמעט כל כסא בר שתבחרו יהיה מתאים, אבל אם זהו בר שעתיד להיסגר בשביל ג'אמים של נגינה (ג'ם סשנז קהילתיים) רצוי לדעת מה בדיוק לבחור: בלי ידיות צד, ורצוי שתהיה משענת אחורית קצרת אורך.

בחירה מחנות השכרה לאירועים – הטובה ביותר

רק בחירה כזו תבטיח השקעה אמתית בכסאות שאתם צריכים לאירוע, ואשר יתאימו לו מבחינה פונקציונלית ועיצובית. בחירת השכרת כסאות בר לאירועים מחנות ייעודית תבטיח לכם איכות ותספק לכם את השקט המנטלי שהיא תתאים בדיוק לאירוע אותו אתם מתכננים.

השארת תגובה