2-(17)

טיפים מקצועיים בנושא השכרת כסאות בר לאירועים

אם גם אתם מעוניינים להבטיח כסאות בר אותנטיים לאירוע שלכם, בחנות השכרת ציוד לאירועים תוכלו למצוא בדיוק את מה שאתם מחפשים. כיצד בוחרים כסאות בר? מה הסוד של כסא בר איכותי? כמה כסאות בר נדרשים לאירוע? כל הטיפים החמים בתחום במאמר מידע אחד מרוכז.

טיפ מס' 1: בחירת כסאות בר – רק בחנות השכרות לאירועים

זה לא סוד שישנן גם חנויות ריהוט כללי שמשכירות כסאות בר. אבל כאשר אתם מארגנים אירוע, רק חנות שתחום התמחותה הוא אירועים תסייע לכם באופן המיטבי ביותר. רק בה תוכלו להיחשף למבחר גדול של כסאות בר מסוגים שונים ולבחור את זה המתאים ביותר עבורכם מבחינת עיצוב ונתונים טכניים: ידיות, סיבוב, רגליים נייחות, חומרי ייצור, ועוד.

טיפ מס' 2: הסוד של כסא בר איכותי

אין כסא בר איכותי מוחלט, יש כסא בר מתאים לאירוע שלכם. באירוע שמוערך בזמן, והוא עד שעה ניתן לבחור כסאות בר קשיחים מעץ או מפלסטיק עם רגלי אלומיניום. במידה והאירוע צפוי להימשך זמן רב מאד, רצוי לבחור כסא עם רפידת בד או עור. כמו כן, שימו לב לנתוני הכסא: ידיות צד או בלעדיהן, משענת קטנה או בלעדיה. בחרו להשתמש בשירות השכרת כסאות בר לאירועים על פי דרככם ובהתאם לכסא הנדרש.

טיפ מס' 3: הערכה של כמות הכסאות באירוע

הטיפ הטוב ביותר שאנו יכולים לתת לכם הוא או לצפות כמה אורחים יגיעו לבד או בזוגות, ולהקדיש רק להם כסאות בר, או לחשב את סך האורחים הכללי, ולגרוע רבע עד שמינית מהכסאות ככסאות בר. לרוב, זהו היחס בין קבוצות ומשפחות לבין האורחים שיגיעו לבדם.

טיפ מס' 4: בחירה עיצובית של כסאות בר

רצוי להשקיע בה מחשבה רבה, ולבחור אותם על פי אופיו של האירוע. אם זהו אירוע כפרי בתוך בית עץ מומלץ לבחור כסאות שישלימו את הדקורציה, ואם זהו אירוע באולם שבנוי מודרני יש לבחור בדגמי כסאות עם צבעים בהירים שיתמזגו עם הנעשה במקום. חשוב להקפיד גם על צורת הכסא, עגולה או מרובעת, על מנת שיתמזג יפה עם תפאורת האירוע והעיצוב של החלל הפנימי.

השארת תגובה