השכרת דשא סינטטי לאירועים

הרבה פעמים בעלי אירועים שוכרים שטיחים ואהילים להשבחת התפאורה. מה דעתכם להביא את הטבע אליכם בלי להשתמש בצמחים והשקיה? גם אם מקום האירוע הוא גינה מוזנחת או שדה בור, ניתן להתגבר על מכשול העיצוב באמצעות דשא מלאכותי. דשא שכזה הוא דשא סינטטי ועל כן הוא אינו נדרש באמת להשקיה. זה כמו לשכור שטיח רק שכאן – אתם יוצרים אילוזיה לאורחים שלכם שמא הם הגיעו לנוף ירוק ופורח כתוצאה מפריחה טבעית, כאשר בפועל הדשא הוא סינטטי.
 
דשא סינטטי – עובדות ומיתוסים
 
1.       בניגוד למה שחושבים, בד"כ מי שמתעטש ורגיש לדשא, צפוי לתגובה דומה גם כלפי דשא סינטטי.
 
2.       דשא סינטטי יישאר ירוק גם אם לא תשקו ולא תטפחו אותו.
 
3.       דשא סינטטי מונח על הקרקע בדיוק כמו שטיח. בדגמים מסוימים זה מגיע עם מצמדים להידוק לקרקע להגברת תחושת היציבות.
 
למי מתאים דשא סינטטי לאירועים?
 
למי שמשטח הריצוף הקשה באירוע שלו עשוי מדקים, גרניט פורצלן או כל משטח מוצק אחר בצבע חום, בין אם מדובר בעץ ובין אם אבן המחקה טקסטורה של עץ. השילוב של חום וירוק הוכיח את עצמו באירועים רבים. גם מי שיש לו בריכת שחיה שממעוף הציפור נראית כחולה, עם משטח בריכה מטרמופלסט או פיברגלס שמעצים את חדות הצבע הכחול יכול לשלב זאת עם דשא סינטטי וליצור נוף משווע כמעט לכל דעה.
 
מחירי דשא סינטטי
 
המחירים זהים למחירים של שטיח שאגי ממוצע, מה שהופך זאת להרבה יותר זול מדשא רגיל המצריך גם השקיה וגם טיפוח למניעת הפיכתו לגידול פרא מעושב. לכן, אתם גם משלמים זול יותר מדשא רגיל, וגם לא צריכים לטפח, והכי חשוב: אתם משלמים נמוך יותר גם מבעלי בית שיש להם דשא סינטטי משום שכאן מדובר על השכרה ולא קנייה. לכן, אם אתם רוצים נוף ירוק ובזול – רק השכרת דשא סינטטי באינגו באמת משתלמת ובאמת תספק לכם מה שחיפשתם.
 
אינגו השכרת ציוד – דשא סינטטי לאירוע!
 
אנו מספקים דשא סינטטי לאירוע על פי תכונותיו: גודל מקום האירוע, וסוגי האבזור הקבוע שיש בו, כגון דקים, שיש, בריכות ועוד.
 
פנו לחברת INGOלהשכרת דשא סינטטי לאירועי בוטיק!
השארת תגובה