גנרטורים להשכרה לאירועים

כאשר האירוע שאתם מפיקים ללקוחותיכם נערך בחוץ, יש להיערך להשכרת גנרטור. אביזרים רבים שישמשו אתכם באירוע חייבים בחיבור לחשמל על מנת לעבוד באופן בטוח, והסתמכות על סוללות כאשר האירוע ארוך עשויה לתקוע אתכם, במיוחד אם אלה סוללות חד פעמיות, ולא הצטיידתם בספיירים. לכן, במקום להשקיע הון בלוגיסטיקה, משכירים גנרטור מוטען ומחברים מה שרוצים וצריכים להרמת האירוע.

כיצד חברת השכרת הציוד תדע אלו גנרטורים להשכיר לנו?

תצטרכו להצטייד במפרט הטכני של האירוע שאתם מפיקים, כלומר לספק מידע על צריכת החשמל של כל מכשיר ומכשיר שישתתף באירוע, ואם חסרים לכם מכשירים לתפעולו – ניתן לבדוק אם נוכל להשלים לכם אותם, מה שיגרום כמובן לתוספת כוח חשמלי ביחס לתכולה שלכם, אשר עלולה להביא אתכם לשכור גנרטור בעל קיבולת גדולה מן המתוכנן. כך או כך, אם יש לכם רשימת ציוד מלאה, אנו בתור חברת השכרת ציוד נדע בדיוק מה לעשות עם הגנרטור, ולספק לכם את הדגם המתאים להרמת האירוע שלכם.

כיצד משתמשים בגנרטור הלכה למעשה? האם הרעש שלו עלול להשפיע על האירוע?

ישנם מקרים בהם דיירים לא התחברו לרשת החשמל, אשר עד החיבור הם משתמשים בגנרטור, ועוצמת הרעש הצפויה היא כמו של מקרר או מזגן דולק. כמובן שבאירוע כמו מסיבה או נשף בחוץ זהו רעש המסמל זוטות בהשוואה למכלול הרעשים שיהיו באירוע. לכן, על אף כי הרעש קיים, זה לא מהווה פקטור לשיקול האם לשכור או לא לשכור גנרטור. כמובן שהשימוש בגנרטור נעשה באמצעות חיבור כבלים למכשירים שלכם, או כבלים עם שנאים במידה ומדובר במכשירי זרם ישר DCהזקוקים להמרה. אנו נבחן את המכשירים שלכם ונוודא שיש לכם את תשתית הכבלים המתאימה לחיבורם.

אינגו השכרת ציוד לאירועים – כשמומחיות פוגשת מקצוענות!

אנו בחברת אינגו מאמינים כי כל חברת הפקות או מפיק פרטי צריכים לשאוף להרים ללקוחות שלהם אירוע יוצא דופן, ולכן אנו כאן בשבילכם! יש לנו ניסיון אדיר בהשכרת ציוד, ואנו מספקים עצות לכל חברת הפקות בנידון. נשמח לשרת אתכם באירועים הבאים עליכם לטובה בהשכרה וגל בייעוץ.

פנו אלינו למידע נוסף על גנרטורים להשכרה לאירועים מסוגים שונים!

השארת תגובה