11

גזיבו להשכרה לאירוע הופך כל איוונט ליחיד ומיוחד

אם אתם מחפשים פתרון הצללה לאירוע, לפני שאתם מחליטים להביא פרגולה שטוחה, מומלץ שתקבלו מידע על פתרון הבוטיק החם של השנה: גזיבו. הגזיבו הנו התקן הצללה המעוצב בסגנון המזרח הרחוק. עמודיו כמו של פרגולה רגילה, אך החלק העליון, היריעה, הוא שמיוחד בכל הסיפור: צורתו כצורת פירמידה קטנה אשר משולשיה נפגשים בחלק העליון ביותר של ההתקן. בכך, גם מי שעומד בתוכו וגם מי שעומד מחוצה לו יכול להתרשם ממבנה יוצא דופן אשר יוסיף נופך לעיצוב האירוע שלכם.

יתרונות הגזיבו באירוע

  1. מספק הצללה להרבה ראשים, בניגוד לשמשייה שמספקת ללא יותר מ- 4 בממוצע.
  2. משפר את עיצוב האירוע בשל מבנהו הקוני המיוחד.
  3. מאפשר בילוי מענג בפנים על בסיס הצללה מלאה ובלימת עומסי חום מחוץ להתקן.
  4. קל להתקנה, בשונה מפרגולות ביתיות קבועות שנחשבות מורכבות יותר.
  5. יציב מאד מרגע שהוטמע באדמה. בטיחותי מאד.

יתרונות אלו הופכים אותו לפתרון ההצללה מהמבוקשים ביותר בתחום אירועי החוץ בהם נדרשים פתרונות הצללה לאבטחת הקהל מהשמש הקופחת.

שילוב הגזיבו עם תפאורת האירוע

חשוב להשכיל לבחור את צבעו של הגזיבו ואת צורתו כנדרש. כך, תוכלו להבטיח לעצמכם התאמה מלאה לאירוע. אם זהו אירוע שמבוסס על צבע לבן, יש לבחור גזיבו יריעה לבנה. אם זהו אירוע צבעוני יש לבחור יריעה בצבעים בהירים ומגוונים. בכך, תוכלו להבטיח כי הגזיבו ישתלב עם הגוונים השולטים באירוע ולא יהיה מנוכר ביחס אליהם. במילים אחרות, הרחבה תיראה שונה עם הגזיבו מאשר בלעדיו, אבל כשהוא מתאים לצבעים במרחב מדובר בחידוד משמעותי של העיצוב הקיים.

בחירה סופית של הגזיבו

גזיבו להשכרה לאירוע חשוב לבחור על פי אמות המידה הפונקציונאליות והעיצוביות: לכמה אנשים הוא מיועד, אלו סוגי צבעים צריכים להיות בו, ורמת הקושי שבהתקנתו. הבחירה צריכה להתבצע מתוך מקום שאתם אוהבים את נוסח המראה הסופי של פתרון ההצללה, וההתקנה נחשבת קלה ופשוטה באופן יחסי.

גזיבו בוחרים בחנות השכרת ציוד לאירועים

רק בחנות השכרת צויד לאירועים תוכלו להשכיר גזיבו. חיפוש בחנות פתרונות הצללה פרטית יוביל בדרך כלל למחיר קנייה יקר. בחנות השכרת ציוד תוכלו לשכור גזיבו שאינו שלכם , לחסוך במחיר קנייה, וגם ליהנות מהצללתו. 

השארת תגובה