שולחנות עץ

ספק ציוד לאירועים – טיפים לבחירתו

כשאתם בוחרים ספק ציוד לאירועים – ישנם כמה כללים שחשוב מאד לדעת ולהכיר. ספק ציוד לאירועים איננו חברת הפקות. הוא בסך הכל מספק לכם את הציוד שאתם מבקשים, אבל כל יזם אירוע, גם המדוקדק ביותר, ימצא את עצמו לא פעם ולא פעמיים בדילמה איזה גובה של כסא לבחור? מהם סוגי הפוטונים הנדרשים? האם לשלב כורסאות או רק התקנים ניידים? השאלות הללו מופיעות לפני כל אירוע. כאשר לחברת השכרת הציוד שלכם יש מי שיכול לתת עצות ברמת ההפקה, ולא רק בבחירת הציוד, אתם צפויים לבחור בדיוק את מה שמתאים לכם ללא עוררין.

טיפ מס' 1 – היעזרו בהמלצות על ספקים לאירועים

חשוב לבדוק רק במקומות שקרובים להיכן שתחגגו את האירוע. שם, יש לערוך חיפוש ולשאול הן במרשתת והן קרובים מדרגה ראשונה על חנויות ספק ציוד לאירועים. ספקים המתמחים בציוד לאירועים יש בכל מקום בארץ, אך ספק איכותי ומדוקדק שידאג שתבחרו בדיוק (ולא בערך) – את מה שאתם צריכים הוא זה אשר מומלץ לכם להיות לקוחות שלו. ספק איכותי שיורד לפרטים ומספק ציוד איכותי – פירושו אירוע מופק היטב; פשוטו כמשמעו.

טיפ מס' 2 – היעזרו רק בחברה אשר ניכר כי יש לה ציוד שמתאים לאירוע

יש מי שמתכנן את האירוע שלו על בסיס כסאות ויש מי שיעדיף פוטונים או פופים. יש מי שיושיב את הקהל על כסאות מוגבהים ויש מי שיעדיף ספות וכורסאות. רק אתם אדונים לאירוע שלכם, ולכן עליכם לבוא מגובשים בבחירתכם. רק כך, תוכלו לדעת איזו חנות השכרת ציוד מתמחה בציוד הישיבה והלוגיסטיקה שראיתם לנגד עיניכם כששקדתם על תכנון האירוע. כמובן שרק חנות כזו תוכל להיות חנות הספק שלכם לציוד בו אתם מתעניינים.

טיפ מס' 3 – הכינו רשימה מדוקדקת של ציוד, בדקו את עצמכם

היעזרו באדם נוסף שיוגדר אחראי הפקה, בדיוק כמוכם, ובקשו ממנו לספור מחדש את רשימת הציוד על מנת לוודא שלא טעיתם. מומלץ לרשום ברשימה מסודרת ליד כל פריט – מהי מטרתו, וכך תדעו שלא טעיתם בספירה. עם רשימה כזו יש לגשת אל חנות ספק ציוד לאירועים ולהשכיר את פריטי הציוד הנדרשים להפקת האירוע.

השארת תגובה