השכרת מוצרי הצללה לאירועי שטח

בחירת השכרת מוצרי הצללה לאירועי שטח חשובה בשל מציאת פתרון למספר חסרונות שצפויים לכם בשטח: ראשית כל, מזג האוויר בשטח אינו תכנית כבקשתכם. בחודשי אפריל, מאי ומעלה הוא חם, ובישראל – בדרך כלל גם מתאפיין בחמסין בלתי נסבל. לא רק שהטמפרטורות גבוהות, השמש ממש יוקדת, וזה כמובן חושף אתכם ואת האורחים שלכם לסנוור, בעיות ראיה ואפילו סרטן. לכן, חשוב לבחור פתרונות הצללה איכותיים, הולמים, שיספקו הגנה ניצחת לכל בעיות השמש שיש לכם באירוע. עניין נוסף הוא הצורך ליצור עיצוב מעניין לאירוע. דיונה מדברית או הר ירוק הם כמובן יפים בזכות עצמם, אבל דווקא משום כך תצטרכו פתרונות הצללה שישמרו על זה ולא יעיבו על כך. עניין נוסף שחשוב לכם כשוכרי פתרונות ההצללה הוא הגנה מחום, ללא קשר לשמש. יכול להיות מזג אוויר ללא שמש (למשל אם היא מוסתרת על ידי עננים) שעדיין יש בו עומס חום. לכן, נדרשת גם יריעת הצללה עבה שתספק פתרון אמתי לבעיית החום ותמנע את כניסתו לאזור האירוע ככל שניתן.

פתרון בעיית החשיפה לשמש

החברה שמבצעת השכרת מוצרי הצללה לאירועי שטח צריכה לדעת את המיקום המדויק בו אתם צפויים לחגוג את האירוע, ועל פי האפיון היא תדע מה ההשפעה של השמש במקום ותדע לספק את היריעות הנדרשות: עם יריעה אנכית להגנה מפני שמש ישירה, או בלעדיה, עם שמשיות או בלעדיהן, עם יריעה כללית לכיסוי המתחם כולו, או הסתפקות בשמשיות בלבד.

פתרון עיצובי

קשה להגיד ביטוי זה כאשר אתם נמצאים בשטח פתוח, חום או מוריק כאחד. יחד עם זאת, לא כדאי לבחור התקן הצללה שרירותית. חשוב להשקיע מחשבה בהתאמה לצבעים כמו כחול השמים, כחול הים, חום המדבר וירוק ההר. לדעתנו, כדאי שתשלחו תמונה לחברת ההשכרות על מנת שתספק לכם את פתרונות ההצללה המעוצבים ביותר, שיספקו את הליטוש הדרוש לאירוע שלכם מבחינת חן והדר.

דחיית חום

גם אם החזאי הבטיח הגנה טבעית מהשמש, כלומר – עננים, זה עדיין לא מכסה אתכם מחום. החום היבש, ללא השמש, עשוי להיות מאד קטלני ומאד מסוכן, להביא להתייבשויות עקב מיעוט שתייה וכד'. לכן, חשוב לבחור התקן הצללה שידחה כניסה אוויר חם ככל שניתן. זה אומר כי יריעות עבות וכהות עדיפות על יריעות בהירות ודקות. במקרים חריגים בהם דווקא העיצוב האחרון הוא שמתאים, ניתן להשתמש ביריעות בעלות בד כפול.

השארת תגובה