smal

כריות לישיבה להשכרה לאירועים שונים – טיפים מקצועיים לבחירתן

בואו ליהנות מכריות בעיצובים שונים המתבססות על כל סוגי הישיבה: שטוחה, לגובה ושקועה. בואו ליהנות מכריות שישמשו כהתקן ישיבה עיקרי או משני באירוע שלכם ויספקו מענה לכל מי שיושב בגובה הקרקע. עם כריות ישיבה להשכרה לאירועים אתם יכולים להפוך כל איוונט המתחולל על הקרקע לחלום ולספק לאורחים שלכם מקום מפנק במיוחד לשבת עליו.

טיפ מס' 1: בחירת דגם הכרית המבוקש

סוג הישיבה – שטוח או שקוע. בחרו בסוג הישיבה הנחוץ. במידה והאורחים יידרשו לשבת כמו על כסא, ב- 100% יציבות בחרו גוף ישיבה שטוח. במידה ואתם רוצים לתת לאורחים שלכם את ההרגשה של כרית צפה, בחרו בגוף ישיבה שקוע.

גובה הכרית – בגובה הקרקע או מוגבה. כרית ישיבה בגובה הקרקע נדרשת כאשר האירוע ידוע ככזה שמצריך ישיבה נמוכה במיוחד, יש ברחביו שולחנות מאד נמוכים, ואביזרים מרכזיים ברחביו נמוכים ובכך הם מרמזים על סוג הכרית שתידרש: הבימה נמוכה, דלפקים מרכזיים נמוכים וניתן להגיע אליהם בישיבה, וכד'. כאשר הגובה ממוצע, ניתן להתגבר על נושא הישיבה עם כריות אבל הן יצטרכו להיות יותר גבוהות. כריות אלה נקראות גם כריות הדום כי צורתן היא צורה של שרפרף.

סוג החומר החיצוני והמילוי – יש להחליט אם תהיה זו כרית עם רפידה מבד או מעור, ולבחור את הסוג המדויק של הרפידה שניכרת כמתאימה. חשוב לעבור על סוגים שונים של מילוי ולבחור את זה אשר מסב לכם מקסימות נוחות.

טיפ מס' 2: עיצוב דגם הכרית המבוקש

על מנת לעצב דגם של כרית כך שיתאים לאירוע שלכם מאד חשוב להתייחס לניואנסים הקטנים: צבע, צורה, ועוד. יש להתאים נתונים אלו לתפאורה של האירוע שלכם. מומלץ לעשות זאת באמצעות הדמיית מחשב אשר תבטיח בחירה אופטימאלית של הכרית המתאימה לעיצוב האירוע שלכם.

טיפ מס' 3: בחירת כרית ישיבה מחנות השכרת ציוד – יתרון

על מנת להבטיח בחירה מוצלחת של כרית ישיבה – מומלץ מאד לבחור אותה בחנות השכרת ציוד לאירועים. כריות ישיבה להשכרה לאירועים יותאמו הכי טוב כשהן נבחרות בחנות זו ולא בחנות רהיטים או מטיילים. כך, תוכלו להבטיח מבחר וגם למצוא את מה שהכי מדויק ומתאים להצבה באירוע שלכם.

השארת תגובה