2-(12)

כסאות בר ללא משענת להשכרה מחברת השכרת ציוד לאירועים

כאן תוכלו לקרוא את כל מה שברצונכם לדעת על כסאות בר ללא משענת להשכרה. הכסאות ישוו לאירוע שלכם מראה קלאסי אשר ידמה מאד לזה של מרכזי הבירה הגדולים במערב. כשאתם בוחרים כסאות בר מסוג זה אתם למעשה ניגשים לאירוע עם אמירה שהוא יעוצב במתכונת אותנטית. כמובן שחשוב לבסס את רוב הישיבה על התקני ישיבה נמוכים ולהשאיר כסאות בר רק למי שצפוי לשבת ליד הדלפקים; אין טעם בהצבת כסאות בר בחללים פתוחים.

מדידות לפני הבחירה

חשוב למדוד את גובה הדלפק ולבחור בכסא הבר המבוקש. כסאות בר ישנם בגבהים של 60 ס"מ ועד 90 ס"מ. הדרך הכי טובה לבחור אותם היא למדוד את גובה הדלפק ולהפחית ממנו 25 עד 30 ס"מ: זה צריך להיות גובה הכסא הנבחר שלכם. מדידה נוספת שחשוב שתבצעו היא הרוחב. לאירוע רב משתתפים יש לבחור בכסא עם מושב ברוחב 40 ס"מ ובאירוע עם מעט משתתפים ניתן לבחור גם את הכסא הרחב יותר עם 50 ס"מ בסיס.

מרווחי הכסאות הרצויים

מומלץ שיימדד מרחק של 65 עד 70 ס"מ בין מרכז כסא מסוים למשנהו. בדרך זו אתם יוצרים רווחה יחסית בשטח האירוע ונמנעים מכך שהלקוחות יחושו צפיפות. מרווח כזה מאפשר להם להתמקם וליהנות מפרטיות עם הפרטנרים שלהם בלי לחוש בדוחק מהסועדים השכנים.

חומרי הייצור הנפוצים בכסאות בר בלי משענת

לרוב יהיו אלו כסאות בר מעץ מלא. כסאות אלו נשמרים כחדשים לאורך זמן ללא צורך בתחזוקה. הם גם ידועים ככסאות חזקים מאד ובעלי משקל נשיאה עצום כמעט מכל כסא בר אחר. בשל כך, כל סועד שיבקש לשבת על הבר יוכל לשבת עליו ללא חשש ובהנאה מרובה.

היתרון בישיבה ללא משענת

יש יותר מקום לאגן וניתן לשנות בקלות את תנוחת הישיבה. בנוסף, מבחינה אסתטית זה מאד מיוחד להביט על כאלו כסאות. הם מתמזגים נהדר עם מראהו של כמעט כל בר וגורמים לו להיראות כמו בעיצובי הווינטאג' הקלאסיים מהמאות הקודמות במערב. בחירת כסאות בר ללא משענת מחנות השכרות מאפשרת לכם להגיע לכסא המדויק אותו אתם צריכים באירוע בקלות. ניסיונם של מתפעלי השירות יוביל אתכם בדיוק לכסאות המועדפים עליכם.

השארת תגובה