פוטונים לאירועי חוץ 9

השכרת ציוד לאירועים קטנים

הידעתם כי באירועים קטנים כמו פיקניק, מסיבת כתה קטנה או אירוע משפחתי סגור – אתם יכולים להפיק את האירוע בעצמכם ולהגיע לעוצמות של חברת הפקות? המפתח להצלחה מסוג כזה הוא ייעוץ עם חברה אחרת, שמעניקה שירות אפקטיבי ומאד יעיל: השכרת ציוד לאירועים קטנים. השירות כולל מספר נדבכים אשר יישום כל אחד מהם מבטיח אירוע בלתי נשכח בהפקה מיוחדת במינה.

ייעוץ לפני ההשכרה

בחברה עובדים אנשים שעסקו בעבר בתחומי ההפקה, הליהוק ובקרת ציוד לאירועים. על כן, ייעוץ עמם יוכל לסלול לכם את הדרך לבחירת מתווה הציוד שלכם. אנו עובדים עם כל סוגי האירועים: מסיבות כתה, מסיבות בית ספר, אירועים משפחתיים סגורים, אירועים פרטיים קטנים, וכד'.

בחירת דגמי הציוד

השלב הבא בתכנון האירוע הוא בחירת הדגמים המדויקים של הציוד שיהיו נוכחים באירוע. אם התייעצתם אתנו והגעתם למסקנה שהציוד לו אתם נדרשים הוא כסאות בכמות מסוימת, שולחנות בכמות אחרת, וציוד חימום בהיקף שונה, כעת תוכלו לבחור מהם הדגמים המדויקים של הציוד שאתם חושבים שיתאימו לאירוע שלכם. ציוד לאירועים קטנים נבדל מציוד לאירועים גדולים בשל ממדיו של האולם או גן האירועים הנבחר, אשר מצריכים שימוש בפרספקטיבה מצומצמת יותר. במילים אחרות, כשבוחרים עיצוב לציוד המושכר – רצוי להתמקד בדגמים דקים בגודל קטן בשביל לשמור על עיצוב המקום.

סיכום עלויות ההשכרה

בשלב זה תישלח לכם הצעת מחיר על הפריטים שבחרתם. בהשוואה למחיר שהייתם משלמים לחברת הפקות, זהו חיסכון משמעותי המצביע על הפעלת אירוע חסכנית וחכמה. העלות תגולם בעלות השכרה מקובלת לציוד מהסוג שבחרתם. לכן, כל מתווה השכרת ציוד לאירועים קטנים מאתנו יהיה כדאי מבחינה כלכלית ויחסוך לכם לא מעט משאבים בהשוואה להפעלת חברת הפקות.

אינגו השכרת ציוד לאירועים קטנים

אינגו הנה חברת בוטיק המשכירה ציוד לאירועים מכל הסוגים. החברה עובדת עם אירועים קטנים עסקיים, משפחתיים, מטעמם של בתי ספר וגני ילדים. החברה מנחילה ללקוחותיה הצלחה יתרה באירועיהם באמצעות סט המלצות על פריטי ציוד נדרשים. כמו כן, היא מסייעת בהנגשת הציוד האיכותי ביותר שתוכלו להרשות לעצמכם באירועים. החברה לוקחת את האירוע שלכם למקום שונה לחלוטין מהמתוכנן על בסיס השכרת ציוד חכמה לכל איוונט שתזמו.

ראו גם: השכרת חופה לאירוע | השכרת אביזרים לאירועים

השארת תגובה