שולחן בר מעץ

השכרת ציוד לאירועים פרטיים


במאמר שלפניכם תיחשפו לשאלות אשר יזמי אירועים קודמים שארגנו אותם בבתיהם או בג'ימבורי הסמוך שאלו לפני שהוציאו את האירוע אל הפועל. השאלות יתמקדו בהשכרת ציוד, אשר מתברר כפתרון אולטימטיבי עבור רבות מהמשפחות ורבים מיזמי האירועים. פופולריותו של שירות השכרת ציוד לאירועים צוברת תאוצה, ולעתים עולה על השימוש בחברת הפקות המשכירה את הציוד עבורכם.

כיצד ניתן להשתמש בציוד מושכר בשביל ליידע על קיומו של האירוע?

ניתן לדבוק בפתרון השכרת ציוד מיתוג לאירועים. ציוד זה יכול להיות חומר פרסומי להטמעה בחוצות העיר או היישוב בו מתקיים האירוע, והוא יכול להיות גם פלטפורמות עליהן ניתן להטמיע פרסומים, כמו למשל שמשיות ופתרונות הצללה עם מקום ללוגו האירוע. רבים מפריטי הציוד שהושכר יכולים לשמש למיתוג וקידום עבור האירוע הפרטי, וזאת במקביל לקידום ויידוע באמצעות האינטרנט והתקשורת האלקטרונית בכללותה.

אלו פריטים ניתן לשכור עבור אירועים פרטיים?

לרשותכם השכרת ציוד לאירועים מכל הסוגים: צויד לחימום אירוע חורף כמו תנורים ופטריות חימום, ציוד הצללה, ציוד ישיבה, כולל מערכות ריהוט שלמות, ופריטי ציוד לקידום והפצת האירוע. בחרו את הפריטים שלכם בתבונה רבה, ובהתאמה לאופיו של האירוע. התייחסו לתפאורה בה האירוע עתיד להיות מעוצב, וגבשו אסופה של פריטי צויד תואמים מבחינה דקורטיבית.

מדוע השכרת ציוד יכולה להחליף חברת הפקות?

משום שברוב העסקים בהם השכרת ציוד לאירועים היא משלח יד – מדובר על יזמים שבעברם עסקו באירועים. לכן, הם יוכלו לתרום לכם מניסיונם ולקדם את האירוע. בשונה יממה שחושבים, ארגון אירוע לפני שנים רבות זהה בהרבה פרמטרים לאירוע עכשיו. לכן, גם אם חברת השכרת ציוד לאירועים מכילה עובדים שהם מבוגרים מכם בהרבה, יוכלו האחרונים לייעץ לכם עצות אקטואליות גם למונחים של היום. בכך, מימוש הייעוץ על ידכם פוטר אתכם מעבודה עם חברות הפקות.

מהי עלות השכרת ציוד לעומת עלות של חברת הפקות?

זולה באופן משמעותי. בעוד אשר בחברת הפקות אתם משלמים בעקיפין גם על ההשכרה וגם על ריהוט ותפאורה שלא בטוח שתרצו, בשירות השכרת ציוד לאירועים אתם בוחרים את הציוד ואת תכולת המוצרים הנלווים לו בכללותם. בנוסף, אין תשלום נפרד להפקה כחברה מקצועית, מה שקיים כאשר משכירים אותה. העובדים בחנות השכרת הציוד יכולים לספק לכם עצות שיכולות בנקל להחליף שירותי הפקות.

השארת תגובה