שולחנות מרובעים 3

השכרת ציוד לאירועים – טיפים

כאשר אתם מחפשים חברה המשכירה ציוד לאירועים, ודאו כי השירות שהיא נותנת הנו שירות בוטיק, והמוצרים שמסופקים הם באיכות גבוהה ביותר. לפני חבירה לשירות השכרת ציוד לאירועים, מומלץ שתעברו על הטיפים הבאים.

בדקו כי לחברת השכרת ציוד לאירועים יש המלצות

חברת השכרת ציוד לאירועים היא חברה שהמלצות צריכות להתקבל עליה. חברות השכרת ציוד לאירועים ברמה גבוהה גם מספקות הדרכה על תפעול האירוע ומספקות בכל פעם את הציוד שהכי מתאים למימושו של האיוונט. חברת השכרת ציוד אשר המלצות טובות התקבלו לגביה היא החברה עמה מומלץ לכם לעבוד.

ודאו כי הפריטים של החברה מתאימים לאירוע שלכם

יש לבחון זאת גם על ידי מדידה ממשית עם סליל מדידה גמיש, וגם באמצעות ויזואליות. לא כל כסא, שולחן או פטריית חימום יתאימו לנפח האולם מבחינה דקורטיבית. אולם שיש לו עיצוב צר וקטן לא יוכל להכיל כסא ושולחן גדולים שימשכו יותר מדי תשומת לב. מנגד, אולם רחב שוליים לא יכול להכיל כסאות ושולחנות מזעריים אשר לא ישפיעו כהוא זה על עיצוב המקום.

השכרת ציוד איכותי לאירועי יקורה

הסתייעו בציוד נלווה לקידום האירוע

באירועים עסקיים מומלץ לדבוק בשירות כמו השכרת ציוד מיתוג, למשל דוכנים וביתנים לתליית לוגואים וסמלילים של חברות ועסקים. באירועים פרטיים השתמשו בפתרונות הצללה מוגבהים כמו שמשיות ויריעות לתלייה בגובה בשביל לממש אפקט דומה. הציוד הנלווה, בשונה מהציוד הסטנדרטי, נועד לאפשר לכם לשווק בקלות את האירוע וליידע אותו ברבים עוד לפני שהוא קורה.

תכננו היטב את האירוע וקבעו את סוגי הציוד על פי כך

אם אתם מתכננים שתהיה ישיבה סביב שולחנות אוכל וגם ריקודים, תצטרכו לדאוג לשולחנות וכסאות שיכסו את כל האורחים, ובנוסף גם למערכות ישיבה להצבה ליד רחבת הריקודים לאורחים המבקשים לנוח. אם אתם מתכננים אירוע כמו חתונה או אירוע התרמה, מומלץ לשכור גם תיבה או כספת לחלוקת המתנות ומוצרי הגיוס שבו. זכרו כי כל חבילת השכרת ציוד לאירועים חייבת להיות בעל הקשר אליהם. הציוד צריך להיבחר נכון גם מבחינת הסוג וגם מבחינת הכמות, שתוערך בהתאם למספר האורחים אשר נשלחה הזמנה אליהם. אף פעם על תכמתו לפי אלו שאישרו הגעה, אלא רק על פי כמות ההזמנות, בשביל לוודא כמויות מקסימום ליתר ביטחון בכל מצב.

ראו גם: השכרת שולחנות לאירועים | השכרת כסאות לכל אירוע

השארת תגובה