חופה 2

השכרת ציוד לחתונות


אם החתונה שלכם אוטוטו, ואתם מחפשים להשכיר ציוד לאירוע הבוטיק, פניתם לכתובת הנכונה. אנו נסייע לכם למצוא את הציוד המושלם לאירוע שלכם, ולעשות ממנו אירוע בלתי נשכח. אם החלטתם להפיק לבד את החתונה, ללא חברת הפקות, דעו כי ציוד איכותי המתאים לאירוע בהיקף שאתם מבקשים להרים – יוכל להדביק את הפער ולעשות מהאירוע לכזה עם אווירת בוטיק חסרת פשרות.

התאמת הציוד לאירוע

התאמת הציוד לאירוע מתבצעת על ידנו לאחר שנות ניסיון רבות מאד בענף. אנו מתמחים בחתונות, אירועים עסקיים ואירועים פרטיים כאחד, ומביאים לכל לקוח את המפרט המלא של הציוד לו הוא זקוק בשביל להוציא לפועל את האירוע שהוא ביקש לחולל. בתחום כמו השכרת ציוד לחתונות, תמיד חשוב לפנות אל המקצוענים ביותר, ולנו יש את כל הכלים לספק לכם את מה שאתם צריכים בשביל להקיע רחוק באמת.

גיבוש פריטי הציוד גם באירועי חוץ וגם באירועי פנים

בין אתם מתחתנים בפנים או בחוץ, בערב או בשישי בצהריים, אנו נספק לכם את כל מפרט הציוד הנדרש לכינון מלא של האירוע. יש לנו במות, חופות, פינות ומערכות ישיבה, ריהוט אלטרנטיבי, כסאות, שולחנות לאירועים, ועוד. אם בחרתם לוקיישן ריק, בהפקה שלכם, את הציוד אליו אנו נספק לכם, בהתאם למידות של המקום ולמקום שהוא מכיל כתולדה שלהן. אם טרם הזמנתם אורחים, עשיתם את הדבר הנכון, שכן אנו נותנים ייעוץ גם בנושא זה, וממליצים על כמות ראויה של פריטי ישיבה שתשמור על האולם או גן האירועים ששכרתם מרווח.

עבודה עם פריטים איכותיים בלבד

מפרט הציוד שלנו כולל רק רכיבי בוטיק איכותיים מבדים עמידים ועצים/מתכות חסרות בלאי. כאן תוכלו למצוא את הציוד הנוח והאולטימטיבי ביותר לאירוע שלכם אשר ישמור עליו ועליכם מטעויות וממפגעים שונים.

INGO השכרת ציוד לחתונות בוטיק

INGO הנה חברת בוטיק המיועדת לצורך השכרת ציוד לאירועים מכל הסוגים, קטנות כגדולות. החברה שמה לעצמה למטרה להגיע למדד שביעות רצון הלקוח ולעשותו למאושר מאד עקב ההשכרה המתאימה. אנו בחברה סבורים כי ציוד איכותים שמושכר בזמן ומותאם היטב לאירוע יכול לצריך להחליף חברות הפקות ולתרום להוצאת האירוע בהפקה עצמאית שלכם. אם יש לכם את הסבלנות, לנו יש את הציוד האיכותי ביותר לטובת העניין.

 

השארת תגובה