השכרת אוהלי אבלים

אספקת אוהלי אבלים במגוון רחב של מידות, כולל כל הציוד הנלווה:
כסאות, שולחנות, פתרונות חימום וקירור, מקררים, מזרונים, מיחמים ועוד...

אוהל אבלים אחד

אינגו - השכרת ציוד לאירוע

הוא הגיע אלינו כלוח עץ פשוט, אבל אנחנו ידענו מה הייעוד שלו!
אחרי ימים ארוכים של שיוף, ניסור, עיצוב, צביעה, פירזול, ייבוש ועוד שכבה ושוב ייבוש והחלקה, נולד שולחן אבירים מושלם, גאה ובוגר שייעצב את חווית האירוע.
מאז הצטרפו אלינו מאות פריטים, רהיטים ואביזרים, שממש כמוהו נתפרו, עוצבו, נצבעו, תוכננו ונבנו כאן אצלנו בסדנא.

יצירתיות ומקצוענות במקום אחד

אירועי קונספט

מעוניינים לחגוג אירוע בצורה קצת שונה והרבה יותר מעניינת וייחודית?

חולמים על עיצוב מסוים או נושא סביבו יופק האירוע?

אינגו, השכרת ציוד לאירועים כאן כדי להגשים לכם את החלום באמצעות אירוע קונספט ייחודי!

אירוע קונספט הוא אירוע הסובב סביב נושא ייחודי לבחירתם לדוגמא: ים, הוואי, קרקס או אבירים.

שיש רעיון טוב השאר הוא כבר משחק ילדים.

באמצעות אירועי הקונספט של אינגו תוכלו להשתלב התהליך הפקת האירוע וליהנות מכל מה שקשור לנושא בו בחרתם: מתפאורה ועד תלבושות

מחלקה עסקית

חברת אינגו השכרת ציוד לאירועים, הינה חברה לציוד ולריהוט לאירועים ביניהם אירועים עסקיים כגון: אירועי קידום מכירות, כנסים ועוד..

אינגו משתמשת בחומרי הגלם הכי איכותיים ומשלבת במוצריה עץ, ברזל טקסטיל וחומרים איכותיים נוספים.

אם יש לכם רעיון שתרצו להפוך למציאות הסדנא של אינגו במושב יציץ תעשה זאת בשבילכם.

בין המוצרים שלנו תוכלו למצוא:שולחנות בר ומזנונים, פינות ישיבה מעוצבות,פופים נוחים, אביזרים במות מעוצבות מכל הסגנונות, אוהלים מעוצבים ועוד.

אינגו השכרת ציוד לאירועים

אינגו השכרת ציוד לאירועים מציגה מגוון רחב של ציוד לאירועים. מתכננים אירוע? חתונה? ברית, בר מצווה? אירוע עסקי או כל אירוע אחר? לצוות אינגו ציוד לאירועים יש בשבילכם את כל הפתרונות לארגון אירוע מושלם – ציוד מקצועי לכל אירוע: שולחנות, כסאות, ציוד אלטרטיבי, ריהוט, מזנונים, גופי תאורה, חופות, במות ועוד. בין אם תחליטו לקיים את האירוע שלכם בבית יוקרתי ונוצץ, בין אם תחליטו לקיים את האירוע בטבע, אנו באינגו השכרת ציוד לאירועים נדאג לספק לכם את כל הציוד הנדרש לאירוע שלכם.

קטלוג חדש של ציוד לאירועים

קטלוג הציוד החדש של אינגו כבר באתר, ואתם יכולים ליהנות ממגוון אפשרויות ציוד לאירוע הבא שלכם. אנו מספקים פתרונות כוללים לכל אירוע, החל מריהוט, אבזור, תפאורה, ועד לפרטים הקטנים ביותר באירוע. בקטלוג הציוד החדש שלנו תמצאו שפע של רעיונות לציוד באירועים:  השכרת ברים ומזנונים, השכרת פינות ישיבה ופופים, ריהוט כולל שולחנות, וכסאות (ברים/נמוכים/גבוהים), כריות, שמשיות, אוהלי חורף וקיץ, מחצלות ועוד.

מחלקת הפקות ועיצוב של אינגו השכרת ציוד לאירועים לשירותכם!

בנוסף למגוון הציוד להשכרה של אינגו, צוות אינגו מסייע לכם גם בהפקת האירוע, עם מגוון ציוד קונספט להשכרה, לאירועי חברה ועסקים, כולל ציוד נלווה לאירוע מושלם:  מפות, סלסלי קש, צמחיות ואדניות מובנות, כלי קש, כלי עץ שניתן  להניח בו דברים, סטנד לשלטים, מראות, שטיחי לבד ועוד. השכרת הציוד לאירועים כולל גם את הציוד הקשור לתאורה. כאשר מדובר באירוע בטבע, כשאין חיבור לחשמל בקרבה, יש צורך בהשכרת ציוד תאורה כגון: עמודי תאורה ופתרונות תאורה.

אתם מוזמנים לפנות אלינו לפרטים נוספים! צוות אינגו השכרת ציוד לאירועים לשירותכם!

חייגו עכשיו: