השכרת ציוד בתנאים מועדפים לאירועי חינה

כל מה שצריך כדי לקיים אירועי חינה אטרקטיביים – כעת בהישג יד. אנו מתמחים בהשכרת רהיטים, אביזרי ישיבה, שולחנות מתקפלים או קבועים, וכל מה שתצטרכו לקיום טקס חינה על פי הזמנה. אנו קולטים הזמנות מלקוחות ופועלים על מנת להגשים עבורם אותן באופן מיטבי, תוך מתן מענה עם ציוד איכותי בלבד.

מתאים לכל אירוע חינה – קטן כגדול!

עשרות זוגות שעמדו להינשא בטקסי חינה השתמשו במוצרים שלנו – החל ממוצרים אלקטרונים, כלה במוצרי תאורה ועד רהיטים. הם נהנו מעיצוב אירוע כפי שלא חוו מעולם, ועל כך מעידות חברות ההפקות שהמליצו להם עלינו כספקים מובילים בתחום הציוד לאירועי חינה.

השכרת רהיטים

כסאות, שולחנות וכל ציוד אחר המתאים לריהוט בחינה. אנו נספק לכם ריהוט נוח, עמיד וזול להשכרה, וכך גם האורחים ייהנו מהתקני ישיבה יוקרתיים וגם אתם תוכלו ליהנות מהשקעה נומינלית ומינימלית, במחירים אטרקטיביים במיוחד.

השכרת תאורה

משכירים עמודי תאורה, מנסי לד צבעוניים ושאר התקני תאורה לאירועים, כולל נורות צבעוניות לחיבור בטור, ועוד. אנו משכירים גם בימות לאירועים, עם התקני התאורה עליהם. שאלו את חברת ההפקות שלכם על השכרת במה מהמותג שלנו!

השכרת אביזרי נוי

כלי קש לאחסון פרחים, קונוסים מעוצבים, פעמוני זכוכית, אדניות, מדפי עץ מעוצבים ושאר אלמנטים דקורטיביים במיוחד עבור חינה. אנו ממליצים לדבוק במיוחד באביזרי הנוי הצבעוניים על בסיס פרחים על מנת ליצור טקס חינה צבעוני ותוסס במיוחד, שיתאים לפורמט של התלבושות שלכם. לפרטים, שאלו את נציג חברת ההפקות שלכם.

כיצד משכירים את הציוד?

יש לקבל מנציג ההפקה את הציוד אשר מומלץ לכם לשכור, כולל כמויות, ולהזמינו מאתנו. חשוב להפנות את נציג ההפקה לאתר שלנו על מנת שיידע בדיוק מה להזמין, ושלא יצייד אתכם בציוד שאין באפשרותנו לספק. יחד עם זאת, גם אם זה יקרה, נעשה מאמצים לבדוק האם ניתן לייבא אותו ולהשכירו במחיר נגיש. אנו נעשה הכל על מנת להיטיב עם לקוחותינו ולגרום להם לחזור אלינו בכל פעם מחדש – ולא רק בטקסי חינה אלא בכל אירוע שהוא.

קצת עלינו

אינגו השכרת ציוד הנה חברת השגרת ציוד לאירועי חינה, אירועים עסקיים וכנסים שונים. החברה מתמחה בהשכרת ציוד לאירועים והתאמתו לסוג האירוע שברצונכם לקיים.

צרו קשר עמנו על מנת להשביח את טקס החינה שלכם ולהשכיר ציוד בוטיק לעיצובו ותחזוקתו!

השארת תגובה