11

כל מה שאתם צריכים לדעת על השכרת כסאות בר ללא משענת

מהם כסאות בר ללא משענת? אלו כסאות בר קלאסיים כמו של הברים המרכזיים של בתי הבירות הגדולים באירופה: הצורה קונית, רגלי הכסא אלכסוניות ומתכנסות אחת לתוך השנייה ככך שהנקודה גבוהה יותר. בקצה הרגליים ישנו גוף ישיבה עגול ללא משענת. במאמר שלפניכם תוכלו ללמוד בדיוק כיצד לבחור כסאות בר אלו על מנת שיתאימו פיקס לאירוע אותו אתם מתכננים.

גבהי דלפקים וגדלי כסאות – הכירו את היחסים

בתעשיית בניית הברים מייצרים 3 סוגים של דלפקים, ולכן מספיקה מדידה פשוטה עם סרט מדידה בשביל שתדעו איזה סוג הדלפק שלכם, ואלו כסאות בר נדרשים עבורו:

  1. דלפק בגובה 90 ס"מ – נחשב דלפק נמוך מהממוצע. כסאות הבר הנדרשים לו צריכים להיות בגובה של 60 עד 70 ס"מ.
  2. דלפק בגובה 1.05 מ' – הדלפק הממוצע וגם השכיח ביותר בישראל, אך שלכם עשוי בהחלט להיות שונה ממנו. גובה הכסאות הנדרש הוא 72 עד 80 ס"מ.
  3. דלפק גבוה – כל דלפק שהוא מעל 1.05 מ'. לרוב זה יהיה דלפק של 1.1 מ' ולעתים 1.2 שנחשב לגבוה שבדלפקי הבר. במקרה זה הכסאות צריכים להיות בטווח גובה של 85-90 ס"מ.

כלומר, ניתן ללמוד שרצוי כי הרווח בין ראש הכסא לראש הדלפק יהיה 25 עד 30 ס"מ. אם זה אירוע לאנשים גבוהים יש להקפיד על מרווח שנוטה יותר ל- 30 ס"מ ואם זה אירוע לאנשים גובה ממוצע – 25 ס"מ מרווח יהיו די והותר.

מרווח בין כסא לכסא

רצוי שיהיה זה מרווח של 65 עד 70 ס"מ בין מרכז כסא בר מסוים למשנהו. בכך, אתם יכולים להבטיח לעצמכם אירוע ללא צפיפות בו האורחים יוכלו לבוא על סיפוקם ואתם תוכלו להכניס כסאות בר בתפוצה רבה מבלי שהאורחים יחושו הכבדה בעומס.

רוחב ממוצע של כסא בר

רוחב גוף הישיבה של כסא בר הנו 40 עד 50 ס"מ. לאירוע עם הרבה משתתפים רצוי לבחור כסאות של 40 ס"מ רוחב ולאירוע עם מספר משתתפים מופחת מומלץ לבחור כסאות בר ללא משענת בעלי רוחב של 50 ס"מ. כך תוכלו להבטיח שהתקני הישיבה יתאימו לאירוע שלכם.

השארת תגובה