3

השכרת גזיבו לאירועים ליצירת אווירת הצללה מלכותית

גזיבו הנו פרגולה על 4 עמודים עם יריעה בסגנון סיני: מכל צד שלה נפרס משולש כלפי מרכזה. במרכז היריעה מצטלבים כל 4 המשולשים וממבט מלמעלה רואים קדקוד חד המסמל את פסגת הגזיבו. פרגולה כזו פופולארית מאד לאירועים ומשמשת למגוון רחב מאד של פונקציות במהלכם.

הצללת שמש

גזיבו הוא אחד מפתרונות ההצללה הפופולאריים ביותר באירועים. כשאתם שוהים תחתיו אתם מבטיחים לעצמכם איכות הצללה חסרת פשרות אשר תאפשר לכם לשהות בשמש ממושכות כשידכם על העליונה ולא תחושו כלל באווירה הקופחת. שהייה מתחת לגזיבו במהלך השרב גם תגרום לאיזון נכון של טמפרטורת הפנים הודות לריכוז הגבוה של הצל בפנים.

הפקת אירוע המוני

אם הגזיבו גדול מספיק ניתן להתכנס בצל קורתו בשביל לעשות פעילות רבת משתתפים: ריקוד משותף, ישיבה סביב שולחנות, ועוד. כאשר האירוע המוני אך מצריך הצללה, זהו הפתרון הטוב ביותר לספק צל להרבה אנשים בו זמנית. זה חוסך רכישת שמשיות מרובות ובכך חוסך משאבים באירוע כולו.

חידוד העיצוב בחצר

כמובן שעוד יתרון בהחלטה לגשת אל השכרת גזיבו לאירועים הוא השיפור העצום שיתהווה בחצר הבית. היא כבר לא תיראה אותו דבר כאשר גזיבו מעטר אותה ומאפשר לה מראה מלכותי עוצר נשימה. על מנת להגדיל את הסיכויים שלכם לבחור נכוחה את הגזיבו הקפידו על כללי עיצוב נאותים: בחרו אותו כשהצבעים שלו מתמזגים עם הצבעים שבחוץ, וניכר כי ישנה התאמה בין מראה החצר לבין עובי וצורת עמודי הגזיבו.

הרגשה ייחודית

כאשר האירוע שלכם הוא כזה שמשולב בו גזיבו האווירה הנרקמת בו שונה מאירוע רגיל. לכן, אם אתם צריכים פתרון הצללה, הכי מומלץ לבחור גזיבו ולהבטיח לא רק צל אלא גם רמה חסרת פשרות של אווירה בהתקן ההצללה בחצרכם.

גזיבו שוכרים בחנות השכרת ציוד

רק בחנות השכרת ציוד תוכלו להבטיח השכרת גזיבו לאירועים בהתאמה אישית. הגזיבו ייסב לאירוע שלכם אופי ייחודי, יצוק לתוכו משמעות עיצובית מרחיקת לכת ויהווה התקן הצללה חסר פשרות. בואו לשכור גזיבו מטעם חברת השכרת ציוד לאירועים ותיהנו מכל היתרונות של התקן הצללה שכור איכותי. ההתקן קל מאד להטמעה והוצאה. הוא גם בטיחותי מאד מרגע שהוטמע.

השארת תגובה