2-(9)

פוטונים מעוצבים להשכרה בהתאמה אישית

כאן תוכלו ללמוד כיצד בוחרים פוטונים לאירועים. אז ראשית כל, מהו פוטון? הפוטון הנו ספת אירועים על בסיס עץ, או כרית דמוית ספה. בשני המקרים לא מדובר בישיבה על הקרקע כמו בפופים, אלא ישיבה בגובה יחסי. צבע הכרית, צורתה ולעתים גם ההדפסות שמוטמעות עליה – הם שקובעים את עיצוב כלי ישיבה זה. הכרית, כלומר החלק העליון של הפוטון הוא הרכיב המעוצב של הרהיט. כיצד יש לבחור אותו, וגם לוודא שהוא מתאים להשתלבות באירוע שלכם, אם כן?

בחירת צבע הפוטון

את בחירת צבע הפוטון יש לעשות בהתאם לאופי האירוע. ניתן לבחור כריות בשלל צבעים לאירוע צבעוני וססגוני, אך אם אתם מבחינים כי האירוע מעוצב בדרך מסוימת, שנבדלת דרכים אחרות, למשל בעיצוב חום או לבן, מומלץ לבחור צבע חדגוני גם לכריות הפוטונים שלכם על מנת שישתלבו היטב בתפאורה המקומית. מומלץ לבצע את הבחירה כשאתם במקום האירוע המיועד מול הדמיית מחשב, וכך תוכלו להגיע לתוצאות הטובות ביותר.

בחירת צורת הפוטון

ברוב המקרים מדובר על פוטון מרובע אך לעתים ישנם טריקים גם בזה: דופן קדמי עגול, או כרית שכל קדקודיה מעט מעוגלים. חשוב לבחור את הפוטון בהתאם לאופי העיצובי של חלל האירוע. אם הוא מבוסס בעיקרו על צורות קודקודיות, מומלץ לשלב פוטון דומה, כלומר מלבני. אם חלל האירוע מתבסס על לא מעט צורות עגולות כמו משקופים ושולחנות מרכזיים רצוי לבחור פוטונים שיש בהם נגיעה עגולה על מנת לשלבם בצורה טובה בהיבט הדקורטיבי.

בחירת הדפסות על הפוטון

לא תמיד יש בכך צורך, אך אם אתם חשים שזה מה שיוסיף לאופי האירוע, מומלץ לבחור דגם מודפס. במקרה זה, הוא ייראה בחלק העליון ביתר של הפוטון, כלומר על בסיס הישיבה. כשאורחים של אירוע רואים מולם גופי ישיבה מודפסים זה יוצר תחושה של שייכות ועל כן מאד כדאי לשאוף לכך כשבוחרים פוטונים מעוצבים להשכרה.

חנות השכרת ציוד לאירועים – המקום האולטימטיבי למציאת פוטונים איכותיים

רק בחנות השכרת ציוד לאירועים תוכלו להבטיח לעצמכם מבחר גדול של פוטונים מעוצבים מסוגים שונים, וסיכוי גדול להגעה למה שמתאים לאירועכם. מאד מומלץ להשוות ולבחור פוטונים מעוצבים להשכרה כשאתם יודעים היטב מה יתאים לאירוע ברמה הדקורטיבית והפונקציונאלית (בדים, מילוי ונוחות).

השארת תגובה