20

כורסה להשכרה לאירוע חוץ או פנים – טיפים לבחירה

במאמר שלפניכם תוכלו ללמוד כיצד לבחור כורסאות לאירועים בהם נדרשת ישיבה. פעמים רבות, מטרת האירוע היא שהאורחים ישבו על כסאות אך במרחבים גדולים נוצר GAP בין אוסף הכסאות לקיר ובין פריטי ריהוט קיימים לבין הקיר. יש שמנצלים מרווח זה על מנת להטמיע בתוכו כורסאות להשכרה. כאן תוכלו ללמוד כיצד בוחרים אותן.

טיפ מס' 1 – בפנים או בחוץ

אם אתם חוגגים בחוץ, חובה שהכורסה תהיה ריהוט גן. אם אתם חוגגים בפנים ניתן להכניס או ריהוט רב תכליתי המתאים ם לגן וגם לסביבת פנים, או פשוט לבחור ריהוט פנים סטנדרטי המתאים לאירועים. הידיעה בדבר מיקום האירוע חשובה על מנת לבחור בדגם הכורסה הנכון, ביתי או ריהוט גן.

טיפ מס' 2 – בחירת העיצוב

מאד חשוב לבחור כהלכתו את עיצובה של כורסה להשכרה לאירוע. אם זהו אירוע חוץ רווי נופים ירוקים מומלץ לבחור כורסה בעלת מראה עץ חום כדי השלים את התמונה. במידה וזו כורסה לחלל פנימי מודרני, יש להעדיף גוון לבן יותר או בהיר באופן כללי. כך קורה גם בצורת הכורסה: בחדר בו הצורה הדומיננטית היא העגולה, יש לבחור כורסה בעלת דופן קדמי עגול. במידה ומקום האירוע מתבסס על מוטיבים בורגניים בצורת מלבן, יש לבחור כורסה בעיצוב דומה מאותן הנמקות.

טיפ מס' 3: הערכת כמויות של כורסאות אירוע

מומלץ בדרך כלל לשכור יותר מכורסה אחת על מנת לספק מקום ישיבה ללא מעט אורחים המעוניינים לבלות זמן איכות על רהיטי בוטיק. בדרך כלל – באירוע של 75-120 איש רצוי לשים מערכת ישיבה של 3 כורסאות לכל היותר. בכך, מובטח אירוע מפנק עם רכיבי ישיבה שימשכו קהל רב.

חנות השכרת ציוד – ריהוט כבד לאירועים בהתאמה אישית

אם אתם מחפשים כורסאות, ספות ומערכות ישיבה לאירוע – בחברת השכרת ציוד ניתן להשכיר לכם פריטים אלו ולחסוך בהוצאות הרכישה. בחברה ניתן לבחור בקלות את הכורסה ולהבטיח רהיט איכותי המתאים לאופי האירוע שלכם ומספק את מלוא האיכות והנוחות למבלים עליו. בואו להבטיח לעצמכם את כורסת האירוע הטובה ביותר לאיוונט שלכם בחנות השכרת ציוד אירועים מנוסה המחזיקה בציוד איכותי וחסר פשרות.

השארת תגובה