השכרת רשתות צל וצד

כאשר אתם חוגגים אירוע, יש מחיר לרמת ההשקעה שלכם, לטוב ולרע. ההבדל בין אמרגן טוב לאמרגן מתחיל הוא שהאמרגן הטוב אינו נח על זרי הדפנה, ואינו מחפש לעצמו חיים קלים, אלא בדיוק להיפך. גם כשכל פריטי המזון והחשמל מוכנים הוא שואל את עצמו "איפה טעיתי"? "האם מה שעשיתי יסב לי נוחות באירוע, או שיש פקטור שלא חשבתי עליו שיעיב על השמחה"? דוגמה לפקטור כזה היא הכוכב ממנו אנו ניזונים, הלא הוא השמש. שמש יוקדת באירועים היא משביתת שמחות קלאסית בכל המובנים, ובניגוד לגשם, אמרגנים רבים לא מוצאים סיבה לדאוג ממנה, כשלמעשה היא משחיתה את האירוע הרבה יותר בקיצוניות מאשר גשם: היא עלולה לגרום לשיזוף, כוויות, ואף לקלקל את מזונכם ולהפכו לרקוב בתוך דקות. לכן, אם החזאי אמר שיש 30 מעלות, לא עוברים על זה לסדר היום: שוכרים מחברת השכרת הציוד INGO רשתות צל וצד להגנה מהמפגע הצפוי.

רשתות צל להסתרה מקרינה ישירה וקרינת צד

חשוב להסתיר גם מקרינת צד וגם מקרינה ישירה. לעתים לא תהיה קרינה ישירה אם אתם חשים שהשמש ממוקמת משמאלכם או מימינכם, אך אם היא נמצאת בזנית או בקו ישר מולכם (גם אם לא בזנית, אלא אופקית לכם) אתם עלולים לספוג גם קרינה ישירה. הרבה פעמים השמש משנה את מיקומה ולכן מה שלא חשבתם שיקרה לכם – יקרה גם יקרה. לכן, הצעד הכי חכם הוא להצטייד ברשתות צל וצד יעילות אשר מגינות גם משמש צדית וגם משמש ישירה, ודואגות שתהיו מכוסים ללא קשר לכיוון הזריחה והקרינה.

שליטה ברשתות – יתרון

חלק מהרשתות מגיעות עם מנגנות לקיפולן, וכך אם אשר יגורתם לא באמת קרה, ויצא לכם יום אביבי ללא קרינה, ניתן לקפל את הרשת ולהחזיר אותה למצב פריסה כאשר השמש מתפשטת ומזג האוויר מתחמם כתוצאה מכך. לכן, אנו ב- INGO ממליצים על רשת שכזו לשימוש רב תכליתי, כולל קיפול הגג הרשתי במקרה הצורך.

INGO חברת השכרת הציוד שלך!

ב- INGO תזכה לכל היתרונות, שעה שתיחשף לציוד בוטיק משוכלל ובעל תכונות כבירות לכינון אירוע בלתי נשכח. פנה אלינו, והזנק את האירוע שלך לרמות חדשות!

למידע נוסף על ציוד לוגיסטי ואלקטרוני לאירועים – פנה לחברת אינגו!

 

השארת תגובה