השכרת ציוד תערוכות


השכרת ציוד לתערוכות היא אחת המשימות המורכבות ביותר, אבל כשלצדכם נמצאת חברת בוטיק המתמחה בתחום השכרת ציוד לאירועים, אתם יודעים שעליתם על הגל הנכון. השכרת ציוד תערוכות היא המתכון להצלחה שלהן. אם חשבתם שאתם צריכים שירות הפקה מקצועי לכזה אירוע, שכחו מזה. תערוכה היא אסיפה של אומנים או עבודות יד ותוצרים שלהם, וזה לכשעצמו כבר עושה את האפקט ההפקתי. כשזה משולב עם ציוד תערוכות שלנו, אתם יכולים רק להתפאר במה שיצרתם.

הקמת דוכני התערוכה

דוכן בתערוכה אינו כמו דוכן של כנס פדגוגי. בעוד כי כנס פדגוגי שם את התוכן והנייר עליו הוא נמצא במרכז, אירוע תערוכה שם את התוצר במרכז, כלומר את הציורים האומנותיים, התכשיטים, הפסלים וכל תוצר חזותי אחר שנוצר על ידי האומנים שהזמנתם. לכן, כשמזמינים השכרת ציוד לתערוכות, חייבים לוודא שלספק יש את הכלים להעמדת התוצרים שאתם מתכוונים להציג בהן.

התאמת כמות הציוד והמוזמנים לאירוע

ההתאמה מומלצת לביצוע על פי גודל השטח ששכרתם. על פי המידות שלו נוכל לנבא באיכות לא רעה לכמה אורחים הוא יספיק, ועל פי כך, נמליץ לכם לשכור ציוד אשר יספיק לאירוחם. אם, לדוגמה, שכרתם שטח גדול תחת כיפת השמים ייה בו מקום רב יותר מאשר בחדר קטן, ללא קשר לאופן הסידור.

הכנת התערוכה עם פריטי הציוד המתקדמים

את הכנת התערוכה מומלץ לעשות לאחר מחשבה ובדיקה יסודית של המקום. חשוב לבחור בסידור שישאיר ספייס למטיילים בתערוכה, ולא רק ייקח בחשבון את המציגים עצמם (אחרת מרוב עצים לא רואים את היער). עוד עצה שכדאי לקחת בנושא תהיה להתאים את סגנון המיצגים. אם יש לכם בתערוכה יותר מסגנון אומנותי אחד, כדאי לשלב את האלמנטים כך שיתמזגו היטב אחד עם השני ויהיו המשכיים מבחינה עיצובית. לדוגמה, אם יש לכם גם ציירים וגם פסלים, ראוי יהיה לשים פסל וצייר מאותו סגנון זה ליד זה מאשר להפריד כוחות בין הציירים לפסלים (אלא אם מדובר בתערוכה שהיא גם סדנא, ואז כן כדאי להפריד).

INGO ארגון ציוד מושכר לתערוכות

בחברת INGO תוכלו למצוא את כל הציוד הנדרש לכינון תערוכה מעוצבת ובלתי נשכחת. אם יש לכם תערוכה אומנותית שאתם אמונים על הפקתה, יש לכם אל מי לפנות בשביל למצוא את פריטי הציוד המתקדמים ביותר עבורה.

השארת תגובה