השכרת ציוד מיתוג


כאשר יש לכם אירוע, אתם צריכים לחשוב על ציוד המיתוג שלכם, ולא רק לדאוג ללוגיסטיקה של האורחים. ניתן להשתמש בלוגיסטיקה בשביל ליצור מיתוג, אבל הרבה יותר קל לעשות זאת בפריטים בולטים שלא משמשים את הצרכן הפרטי אלא את מרכז האירוע. כאשר אתם בוחרים במה לאירוע, לדוגמה, תהיה לה הכנה להטבעת שלט מותג, שם ניתן להציב את הלוגו העסקי של האירוע, לדוגמה. עוד רעיון הוא להשתמש בשולחנות שבמקום מפה, שמים איזשהו משטח בד או נייר עם לוגו האירוע. השכרת ציוד מיתוג הופכת את האירוע לאירוע של המותג אותו אתם מבקשים לטפח, וקושרת אותו אליו.

התאמת ציוד המיתוג לאירוע

ההתאמה מתבצעת כמו התאמת כל ציוד אחר לכל אירוע אחר: בהתאם לצרכים שלו. אם מדובר בחתונה, יש חופה ורחבת ריקודים, אם מדובר בהופעה יש במה, וכד'. העניין הוא לא בפריטי הציוד עצמם אלא במה יש עליהם. האם יש בהם מקום להטביע איזשהו פוסטר מיתוג או לא? כאשר החלק של המיתוג חשוב מאד באירוע שלכם, מומלץ מאד לשים את העיניים שלכם על דגמי ציוד עליהם ניתן להטביע לוגו או כל סמליל מותגי אחר המייצג אתכם או את הרעיון הכללי של האירוע.

הפיכת האירוע למעניין ופורה באמצעות פריטי ציוד איכותיים

אנו מספקים ריהוט אלטרנטיבי מיוחד, פינות ישיבה מהודרות, כסאות ושולחנות מעוצבים, חופות מעוצבות, במות מהודרות ועוד. השכרת ציוד מיתוג מאפשרת לכם להגיע הכי רחוק שאפשר עם רשימת הציוד שלכם ולהציג אירוע חסר מעצורים. כאשר אתם משכירים ציוד לאירוע קונספט כמו גם לאירוע משפחתי או בין חברים, חשוב מאד להביע את הרעיון המותגי שלו שמבטא את הסיבה והמניע להוצאת האירוע אל הפועל.

INGO השכרת ציוד מיתוג

ב- INGO מתמחים בהשכרת ציוד מיתוג לשלל אירועים. חברת INGO שמה לה למטרה לסייע לכם למצוא את ציוד המיתוג המתקדם ביותר לאירוע שלכם ולהפוך אותו לאירוע יוקרה בקנה מידה גדול, גם אם לא הזמנתם חברת הפקות מקצועית, וכל הלוגיסטיקה נמצאת תחת אחריותכם. למעשה, אנו מספקים את השירות במיוחד עבורכם. איכותו מעלה הילוך לאירוע וגורמת לו להיות אירוע ממותג וחד, ממש כמו אירועים בניצוחן של חברות הפקות.

 

השארת תגובה