השכרת ציוד לחג שבועות

כשמגיע חג השבועות, אתם ללא ספק שמחים שזהו החג האחרון בשנה, וכעת יוצאים לחופשת הקיץ, אך אם אתם מורים בבית ספר, כמובן שאין עוד סיבה למסיבה כי אירועי הסיום הגרנדיוזיים עוד לפניכם. לכן, יש לכם ולחבריכם הזדמנות להתייחס לשבועות לא רק כחג אחרון אלא כחג המהווה ציווי תנ"כי, ולא בכדי, אלא אחד משלושת הרגלים בהם עלו יהודים לבית המקדש בירושלים לכל אורך הדורות ומכל הגלויות זה למעלה מ- 2,000 שנה. אז איזה ציוד תצטרכו עבור חג השבועות?
 
ציוד קודש
 
למעשה, אין לנו ממש ציוד קודש לחג הזה, משום שרוב ציוד הקודש הוא יבול חקלאי המהווה את שבעת המינים: חיטה, שעורה, גפן, תאנה, רימון, זית ותמר. אנו נספק לכם כלים מדוגמים בהם ניתן לאחסן פריטים משבעת המינים ולהציגם לקהל הרחב: צלחות יוקרה, קערות לתמרים ולרימונים, ועוד. חגיגת שבועות כהלכתו היא על בסיס שבעת המינים, וכך מודה החוגג לבורא על היבול ועל תוצרתו החקלאית. חגיגת שבועות בשנת שמיטה, שהיא שנה שלמה המבטאת תודה זו, בה אסור לעבד את האדמה, היא אירוע משמח במיוחד.
 
ציוד חול שהפך לרוטינת החג
 
ציוד החול שלנו כולל קערות למטבלי חלב, קערות לדגנים וכיבוד חלבי, קונטיינרים להגשת המזון, ועוד. ציוד החול מתבסס בעיקרו על מאכלי החלב, שנהפכו לרוטינה החילונית בחג הדתי. בסביבות חקלאיות, ובמיוחד בקיבוצים ומשקים אוטרקיים שונים בארץ, מקדשים יותר מכל מנהג זה, ומשלבים אותו יחד עם המנהג הדתי המתבסס על הצגת שבעת המינים והקראת ברכות מן המקורות עליהם.
 
אינגו – כי אצלנו חג השבועות שתערכו ייראה תוסס במיוחד!
 
אינגו השכרת ציוד מספקת עבורכם את כל סוגי הציוד לאירועים אשר יחדדו את האירוע שלכם ויהפכו אותו למעניין במיוחד. ב- אינגו תוכלו לזכות בכל הציוד הנדרש לכם, ובמחירים נמוכים ביותר. כשמגיע כל חג באשר הוא, בין אם זה פסח שנחגג לרוב ברמה המשפחתית ובין אם מדובר בשבועות שנחגג ברמה הקהילתית, חשוב להצטייד בציוד בוטיק שיסייע לכם בחגיגה רבתי של האירוע, ובהפצת שמחה בכל מהלך האירוע.
 
פנו לחברת אינגו השכרת ציוד ואנו נסייע לכם להתאים את הציוד שלכם לחג השבועות הבא עליכם לטובה!
השארת תגובה