שולחנות נמוכים לבנים

השכרת ציוד לאירועי קונספט


אם אתם מעוניינים בפריטי ציוד איכותיים ביותר לאירוע הבא שלכם, כאלו שיגדירו אותו כאירוע קונספט, יש לכם אל מי לפנות. אנו מתמחים בהשכרת ציוד קונספט לכל סוגי האירועים, החל מאירועים עסקיים ועד אירועי וועד עובדים, החל מטקסים ועד לאירועי שמחות שאינם כרוכים בתהליך כלשהו. כשאתם מספרים לנו מהו אופי האירוע שלכם, אנחנו נדאג לכל הציוד שתצטרכו אליו.

עבודה עם חברת השכרת ציוד או עבודה עם חברת הפקות? מה עדיף?

בשלוש מילים: חברת השכרת ציוד. לא בכדי אנו סבורים כך. חברות הפקות הן חברות שברובן המכריע ידועות באזור בו הן עובדות כאיכותיות ועל כן הן מתמחרות את השירות ביוקר. בפועל, כל נושא ההפקה אינו נדרש בכלל אם לרשותכם עומד ציוד איכותי שמופעל על ידיכם. חברת השכרת ציוד, בשונה מחברת הפקות, מחייבת אתכם לא על מחיר הציוד אלא על 1/1000 ממנו במקרה הכי פחות טוב, ולכן במסתכם אתם משלמים מחיר סופי נמוך משמעותית מכל שירות הפקות. עם איכות הציוד שאנו נתאים לכם, התוצאה של האירוע שלכם תהיה זהה לזו של חברת הפקות.

אירוע עסקי או טקס או אירוע לעובדים אמור להביע רעיון: איך אפשר לעשות זאת בלי שירות הפקה?

הרעיון מובע באמצעות פריטי ציוד שמסמלים אותו. ניתן להדר את הבמה או את רחבת הריקודים או את החופה, אם מדובר בחתונה, עם המסרים שאתם מבקשים להעביר. ניתן לקחת ריהוט שמסמל את אופייכם כבני אדם ואת אופיו של האירוע. אם מדובר על אירוע טבעוני, למשל, שימוש בכסאות עם ריפוד בד מבטא אמירה שלא מובאת כאשר הריפוד הוא מעור. בדרכים הללו אתם מביעים היטב את המוטיב הרעיוני של האירוע יותר מכל חברת הפקות.

INGO השכרת ציוד לאירועי קונספט

INGO הנה חברת בוטיק המתמחה בהשכרת ציוד לאירועים מיוחדים. בחברת INGO יעשו הכל בשביל למצוא לכם את פריטי הציוד המלאים לתכנון אירוע קונספט המושלם בשבילכם. החברה שמה לה למטרה לצ'פר כל לקוח בפריטי הציוד הרלוונטיים לאירוע שלו, כך שיופק אירוע חסר מעצורים המתאים לאווירה שביקשתם לייצר.

יש לכם שאלות? רוצים לדעת עוד? פנו אלינו למידע נוסף על השכרת ציוד לאירועי קונספט!

השארת תגובה