2-(9)

השכרת פוטונים לאירועים – הבטיחו לקהל שלכם מקומות ישיבה רבים ונגישים

ספת פוטון היא ספה לאירועים – קלת משקל ומספקת מראה של ספה מפוארת וקבועה. חלק מהפוטונים מגיעים בלי מצע קשיח בכלל, במתכונת דומה לכריות וחלקם מגיעים עם גוף קשיח מעץ. על מנת לדעת מהו הפוטון הנדרש לאירוע שלכם, חשוב לבחור אותו על בסיס אמות מידה מקצועיות.

בחירת רמת הקושחה של הפוטון

ברוב האירועים נהוג לבחור פוטון בד עם בסיס עץ תחתון. במידה והאירוע אינו מצריך ישיבה על מצע קשיח, ניתן לבחור פוטון שתחתיתו רכב – דמוי כרית. ההבדל הוא שכרית משנה את צורתה ופוטון ללא בסיס ישמור על מראהו כמו של ספה גם כאשר תשבו עליו. מומלץ לבחור גם בהתאם למשך האירוע: לרוב, אירוע שיצריך ישיבה ממושכת יגרור הזמנת פוטון ללא בסיס קשיח.

כמות הפוטונים הנדרשת לאירוע

כל פוטון מכיל מספר מוגבל אך מדויק של אנשים שיכולים לשבת עליו בצוותו. בהתאם לכך, תוכלו לחשב ולבחור את הפוטונים שיספיקו לכל הקהל שלכם. אם כל האירוע מנוהל סביב שולחנות נמוכים, ייתכן כי תצטרכו פוטונים לכל האורחים. במידה וישנם חללי ישיבה אחרים, יש לחשב כמה מקומות להצבת פוטונים יש – ולבחור בהתאם את הכמות.

בחירת עיצוב הפוטון

כמו כל רהיט אחר באירוע, גם הפוטון צריך להיות מעוצב על פי אופיו. התבוננו בתפאורה של האירוע, באסופת הצבעים והצורות שהוא מכיל ובחרו בפוטון המנצח אשר ניכר כי הוא משתלב טוב ביותר ברחבי האירוע. אנו ממליצים להיעזר, לשם כך, בהדמיית מחשב ולבחור במוצרים המתאימים ביותר לאירוע שלכם, על מנת שהוא יוכתר סיפור הצלחה מבחינה תפאורתית.

בחירת סוג חומרי הפוטון

מאד חשוב לבחור בחומר הישיבה המתאים ביותר, בד או עור תואמים. יש לנסות כמה פוטונים עד אשר תגיעו לתובנה הסופית לגבי טיב התאמת חומרי ישיבה שונים לאירוע שלכם. זכרו כי במעמד הבחירה עליכם לחשוב כמו האורחים שלכם ולבחור פוטון שאתם עצמכם הייתם בוחרים לשבת עליו ממושכות לו הייתם אורחים של אדם אחר.

חנות השכרת ציוד לאירועים – המקום בשבילכם לפוטונים מושלמים

חנות השכרת ציוד לאירועים מעמידה לרשותכם מבחר גדול של פוטונים. פוטונים אלו מאפשרים לכם לספק לאורחים שלכם את תנאי הישיבה הטובים ביותר. בואו להבטיח את מקומות הישיבה המדוגמים לאירוע הבא שלכם!

השארת תגובה