smal

השכרת כריות לישיבה באירועי במה נמוכה וכנסים

כריות ישיבה הנן כריות גדולות מאד המאפשרות ישיבה מלאה על הרצפה והפיכתה למקום בילוי נגיש כשבמרכז שולחן בגובה נמוך או רחבת ישיבה רחבה ללא ריהוט. השכרת כריות לישיבה באירועים נועדה עבור הופעות במה נמוכה או בילוי איכותי בבר המתבסס על ישיבה בגובה נמוך.

בחירת הכריות – הכיצד?

חשוב לבחור את הכריות בהתאם לנתוניהן: גובה, שטוחות, רחבות או צרות. כרית גובה היא כרית שהבסיס שלה יציב יחסית ועל כן היא נראית כמעט כמו הדום קבוע, אך עדיין נחשבת כרית ישיבה. כרית שטוחה היא כרית שגובהה הוא ס"מ ספורים מגובה הקרקע. היא עדיים מאפשרת את מלוא הנוחות על בסיס מרחק הגון מהרצפה הקשיחה. את רוחב הכרית מומלץ לבחור בהתאם לגודל האירוע. באירוע גדול מומלץ לבחור כריות צרות כדי לספק יותר מקום, ולהיפך.

עיצוב הכריות – הכיצד?

את עיצוב הכריות חשוב לדעת להתאים לאירוע. התייחסו לצבעים השולטים באולם או בגן האירועים, ולצורות הדומיננטיות ובחרו בכריות אשר ניכר כי משתלבות יפה במתחם ומשביחות את העיצוב של המקום. מאד מומלץ להיעזר בהדמיית מחשב של חנות השכרות לאירועים כדי להגיע לנוסח הסופי של דגם הכרית שלכם.

כימות הכריות – הכיצד?

את הכימות יש לבצע בהתאם לסוג האירוע: אם זהו אירוע ללא ישיבה גבוהה, כזה שכולם יושבים על כריות ישיבה, יש לכמת את הכריות בהתאם לכמות המוזמנים, כולל אתם עצמכם כיזמי האירוע. אם מדובר בהקצעה רק של חלק מהמתחם לישיבה נמוכה, חשוב למדוד היטב את שטחו ולבחור פופים שמיקום האחד ביחס לשני ייתן מרחק של 65-70 ס"מ בין אחד למשנהו על מנת לבטל הרגשת צפיפות ולא לפגום בפרטיות האורחים.

היכן משכירים כריות ישיבה?

רק בחנות ציוד השכרות לאירועים. בשונה מחנות רהיטים, כריות ישיבה אינן מהוות תחום בו המבחר דל, אלא תחום רציני במסגרתו תיפגשו עם המון דגמים של כריות ותוכלו לבחור את המתאים ביותר. כריות לישיבה באירועים הם מהתקני הישיבה הנוחים והנחשקים ביותר. מומלץ להשקיע בבחירת מוצר זה ולהבטיח הנאה אמתית מצדם של האורחים. הקפידו לכמת את הכריות בהתאם לגודל המקום בו תחגגו על מהנצת להימנע מיצירת צפיפות בכל מחיר.

השארת תגובה