השכרת כלי אוכל וסכו"ם לאירועים

כאשר מדובר על השכרת סכו"ם וכלי מאכל אחרים, חשוב לפנות לחברת בוטיק שיודעת מה היא עושה, ומשכירה לכם בדיוק מה שצריך. הסתמכות על כלים חד פעמיים אינה תמיד מה שצריך, ולעתים דווקא השכרת כלים רב פעמיים יוקרתיים היא מה שאתם צריכים. כאשר אתם מסתמכים על מגשים, קונטיינרים, צלחות, כוסות וסכום מעין אלו אתם צריכים לוודא מספר פרמטרים.
 
כמות
 
לחברה יש מספיק כלים לספק לכם לכמות האורחים באירוע. ב- INGOכמות הכלים שיש היא אדירה, ומספקת בדיוק את המענה הדרוש לכם כחוגגים.
 
היגיינה
 
כשמדובר בכלי אוכל מדובר בבריאות שלכם, ולכן חשוב לוודא שהחברה שמולכם מנקה ומחטאת כל כלי וכלי מגדול ועד קטן. אם יש לכם בחבורה את אותו סועד קפדן שיודע להגיד למלצרים: "זה מלוכלך, תנקה את זה עוד פעם", תביאו אותו אלינו שגם הוא יראה כמה נוצצים ומבריקים הכלים שלנו, שיוגשו לו ולכם כחדשים ממש.
 
עיצוב
 
עיצוב כלי האוכל שלכם חשוב מאד והרבה יוצר ממה שאתם חושבים. כך, למשל באירוע שהחלק העליון של השולחנות שלו עוצב בצבעים כהים תזדקקו לכלי אוכל שנראים אחרת מאשר באירוע בו צבעי השולחנות והמפות הם בהירים. בשולחן עגול כלי האוכל ייראו מעט שונה מבשולחן מרובע. אלו טיפים שאי יישומם לא ממש יפגע באיכות האירוע, אבל אי התמסרות לעוד פרטים קטנים כאלו ואחרים יכולה להעיב על האירוע, ולדרדרו מבחינה דקורטיבית, ואנו כמובן מפצירים בכם שלא ללכת בקו זה.
 
אינגו השכרת ציוד לאירועים – כשסכו"ם איכותי משתלב עם כלי אכילה וחלוקת מזון לתפארת!
 
כאשר אתם מסתמכים על הסכו"ם וכלי האוכל שלנו, אתם מסתמכים על כלים מעוצבים, המתאימים לדקורציית השולחן שלכם, וגם נשמרו בקפידה ונוקו על מנת להיות  100% היגייניים. לכן, השכרת ציוד אכילה לאירועים אצלנו נחשבת לבטוחה מאד, נגישה מאד ובהתאמה אישית לכל סועד וסועדת. המחירים שאנו נשכיר עבורכם את כלי האוכל יהיה לא גבוה, מה שיאפשר לכם לקבל במחיר שכירות נמוך כלי אוכל לעילא ולעילא, נוחים לאכילה ונראים  מעוצבים מאד לכבוד האירוע.
 
פנו אלינו לשכירות של כלי אוכל וסכו"ם: אינגו – בונים לך את החלום באירוע חסר פניות ובלתי נשכח!

השארת תגובה