השכרת גרילים לאירועים

מעוניינים להשכיר לפיקניק שלכם גריל איכותי ומדוגם, כמו חדש, ללא חלודה על רשת המתכת, עם פונקציות משוכללות ביותר לעיבוד המזון בשטח? גריל כזה שוכרים רק מחברת השכרת ציוד המתמחה באספקת ציוד לפיקניקים. כזו היא בדיוק חברת INGO השכרת ציוד. אצלנו ב- "אינגו" מקצועיות היא השם השני כאן, ולכן חשוב שתצטיידו בפרטי הפיקניק שלכם לאשורם על מנת שמוצר שתיהנו ממנו הנאה צרופה וחסרת פשרות יתקבל בסופו של דבר באירוע שלכם.

מה צריך לדעת לפני השכרת הגרילים של חברת INGO?

ראשית כל, יש לדעת כמה משתמשים אתם. שנית, חשוב לדעת האם אחראי המנגל הוא אדם מנוסה בפלטפורמת הכנת המזון הזו או שהוא חדש, בדיוק כמו יתר הנוכחים. על סמך 2 נתונים אלו נצייד אתכם בגריל בגודל מספק, ועם כושר הפעלה נדרש לרמתכם: גריל קל למשתמשים חדשים וגריל מורכב עם פונקציות מרובות – למשתמשים מנוסים. במידה ותבקשו לשכור גריל מורכב, נספק במידת הצורך הדרכה על השימוש בגריל המורכב.

הגרילים שלנו מתוחזקים כחדשים ומוגשים לכם כמו יד ראשונה!

כל פעם שהגרילים מוחזרים לנו אנו מנקים עם ספירט וסבונים מתקדמים את פלטת הצלייה ולאחר מכן מייבשים אותה ודואגים שריחות חומרי הניקיון יתנדפו. בנוסף, אנו מעבירים טיפול שורש גם את ידיות הכיוון של גובה הרשת, כולל שימון המנגנון שלהן, ומנקים את תריסי הוויסות על מנת ליצור עבורם תנועה חלקה ומבריקה. לכן, כשאתם משכירים גרילים מאתנו אתם תמיד משכירים משהו שנראה כמו חדש, ולא כמו משהו שנראה כאילו 10 משפחות השתמשו בו לפניכם, על אף שזה בפועל מה שקרה.

מחירים נוחים

אנו מספקים מחירים נוחים לכל מי שמעוניין לשכור מאתנו גרילים וציוד לפיקניק. הציוד שלנו אינו יקר, נגיש לכל, ואיכותי כמעט לכל דעה. לכן, כשאתם שוכרים ציוד, במיוחד אם זה ציוד אכילה כמו גריל – לא מתפשרים, כי התפשרות תעלה לכם בבריאות: פונים למקצוענים של INGOשיבטיחו לכם גרילים איכותיים ובטיחותיים לשימוש, מותאמים לרמת הידע שלכם בנושא, ונוחים עבור כל משתמש ומשתמשת שיתעניינו במוצרים שלנו.

פנו לחברת INGOעל מנת לשכור גרילים איכותיים לכל אירוע – גדול כקטן, אשר ישמחו את לבבכם ולב חבריכם!

השארת תגובה